Galerie i Centra handlowe

Paris Optique Silesia City Center

Paris Optique Katowice
Nazwa: Paris Optique
Kategoria: Optyk, salon optyczny, okulary
Lokalizacja: Silesia City Center, Katowice
Godziny otwarcia: 10:00-21:00, w piątki 10.00 - 22.00
Tel.: (32) 6050107

Podobne marki w Silesia City Center (optyk, salon optyczny, okulary)

Opticus, Vision Express Super Optyk,

 


Forum: komentarze i opinie

  • 2010.10.23 20:33:44
    Odradzam zakupów w sieci paris optique. Zakup okularów w tych salonach to porażka i strata pieniędzy
  • amela 2010.11.25 19:02:09
    witam.mój glos równiez na nie,glownie obsluga,pelen nieprofesjonalizm mam tu na myśli CH Silesia i damusie które nawet nie są w stanie podnieść swoich 4 liter z krzesla w ramach szacunku dla klienta.zostalam 'obsluzona' z wielką laską jakbym przeszkadzala dokladnie tak się poczulam.pani która mnie obslugiwala /to chyba jedna z najnowszych dziewczyn bo resztę kojarzę/potraktowala mnie z góry ,byle jak byle się mnie pozbyć.byle jak i na odpierdol.radzę unikać.przynajmniej SILESII
  • edit 2011.01.31 14:15:12
    ja odradzam ogólnie markę paris optique, zakupiłam u nich okulary za duże pieniądze, które poprostu były bardzo słabej jakości i musiałam co miesiąc chodzić do nich na prostowanie okularów i dokręcanie śrubek, w końcu poprosiłam o reklamację i za pierwszym razem odmówiono mi przyjęcia reklamacji, a za drugim przyjeli reklamację, ale niestety argumenty, że okulary są bardzo słabe nie trafiły do nich, a okulary ponoszę pewnie jeszcze z pół roku i będę musiała wyrzucić!
  • Rozgoryczony 2011.03.16 18:51:27
    W 2010r. w salonie Paris Optique pobrali zaliczkę na poczet wykonania okularów, sami dokonali pomiaru wzroku. Wielokrtotnie już reklamowałem okulary, których nawet nie odebrałem ponieważ były żle wykonane, nie nadawały się do pracy przy komputerze. Kilkukrotnie sami wykonali mi pomiar wzroku i na podstawie tych badań sami nie potrafią wykonać tej pracy. Nie chcą mi oddać zaliczki pomimo że dotychczas nie otrzymałem okularów których wykonanie zleciłem jeszcze w2010r. Dla mnie ta firma wyłudza jedynie pieniądze
  • zee 2011.05.23 16:05:07
    dzisiaj kupiłam 3 pary soczewek -3.75 miesięcznych. na prawe oko widzę znakomicie, na lewe- jakbym miała soczewkę o mocy dwa razy mniejszej...w dodatku różnią się fakturą grubością- ta słabsza jest również cieńsza, widać gołym okiem...jutro okaże się czy wymienią mi na dobrą soczewkę. podzielę się opinią.
  • iiii 2011.05.27 16:18:57
    przemiła obsługa!
  • Aga 2011.09.27 22:03:17
    Wczoraj odebrałam okulary za które zapłaciłam 600zł za same szkła i niestety widzę w nich gorzej niż w poprzednich . Umówiłam się dzisiaj przez telefon, ze pojadę pojutrze i jeszcze raz zrobią mi badanie wzroku i jeśli coś będzie nie tak to wymienią mi szkła w ramach reklamacji. Ciekawe?
  • Okularnik 2012.01.05 09:47:02
    Jest to firma złodziejska- absolutnie nieprofesjonalna. Kupiłem tam oprawki cerruti za kupę kasy, z których po 50 dniach odpadły zauszniki. Koszt naprawy gwarancyjnej pewnie by wyniósł z 5 zł ale reklamacji nie uznano!!! Polecono mi bym kupił kolejne oprawki za kilkaset złotych. Serdecznie Państwu odradzam.
  • 2012.04.17 18:04:00
    NEGATYW. GRANDA I DZIADOWSTWO Kupilam okulary 27 sierpnia 2011 roku, 3 kwietnia oddalam do reklamacji, poniewaz porysowala sie plastikowa ramka i zaczęła pękać przy szkle. Szkła się nie porysowały.Nosilam je nieco ponad 7 miesiecy. Okulary kosztowaly 771 zl. Zaznaczm, ze dbałam o nie. Na pociechę napisali mi, ze względu na "dobro naszego klienta" mogę sobie kupic następne, a oni - łaskawcy - dadzą mi 30% rabatu. Nie musze mowic, ze nie skorzystam.
  • ag 2012.04.17 18:04:01
    NEGATYW. GRANDA I DZIADOWSTWO Kupilam okulary 27 sierpnia 2011 roku, 3 kwietnia oddalam do reklamacji, poniewaz porysowala sie plastikowa ramka i zaczęła pękać przy szkle. Szkła się nie porysowały.Nosilam je nieco ponad 7 miesiecy. Okulary kosztowaly 771 zl. Zaznaczm, ze dbałam o nie. Na pociechę napisali mi, ze względu na "dobro naszego klienta" mogę sobie kupic następne, a oni - łaskawcy - dadzą mi 30% rabatu. Nie musze mowic, ze nie skorzystam.
  • 2012.09.04 15:11:39
    rozczarowana jestem zakupem okularow mam dosc duza wade wzroku okulary mam z cylindrami i antyrefleksami .odradzam zakupow okularow jakichkolwiek w sklepie parisoptikue w silesij w katowicach sa tam nieprofesjonalni specjalisci i niedoswiadczeni a biale fartuchy nosza dla sciemy
  • sivudelek 2012.12.12 16:49:35
    Bardzo niemiła i niezorientowana obsługa ! Dostałam email że mogę odebrać okulary po ponad dwutygodniowej naprawie. Po przyjezdzie okazało się że Warszawa jeszcze nie wysłała okularów. Pani powiedziała że za parę minut do mnie oddzwoni a tu mija drugi dzień i cisza....Nie polecam !!!!!!!!!!!!!
  • Komentarz zmanipulowany 2013.01.20 18:59:55
    bardzo polecam! nie dość że obsługa fajna i miła to jeszcze zorientowana na potrzeby klienta.
  • Komentarz zmanipulowany 2013.01.20 19:57:49
    zgadzam się ! ludzie maja jakies złudne wyobrażenie, Salon i obsługa na najwyższym poziomie, zawsze uśmiechnięta, pogada, służy radą! Kupuję tam często z mężem i jesteśmy na TAK ! jak jesteśmy nawet na zakupach w silesi to czasami przyjdziemy się też przywitać i porozmawiać! 100% na tak! czepiacie się o reklamacje itp. nigdzie nie działa to nalezycie! wszyscy chą tu i teraz nie licząc się z niczym!
  • ANNA 2013.11.04 13:29:30
    Ja jestem zadowolona z obsługi, Pani Manager miła i uczynna. Sprowadziła mi mój model z innego salonu, gdy okazało się, że jednak jest nie dla mnie to ściągnęłyśmy jeszcze inny z kolejnego. Finał chodzę już w moim Tomach Fordach :))))
  • wr 2013.12.03 18:09:53
    salon oferuje duży wybór - personel jak to w sieciówkach - miły, młody gotowy do sprzedaży, Salon w silesi oceniam na 4 +
  • Mayki 2014.01.07 10:23:45
    nareszcie mogę chwalić się okularami, które nosze. W innych sieciach nie ma modnych modeli. ciesze się, że wreszcie trafiłem na ten salon.
  • fenomen 2014.02.07 09:53:37
    nie płaćcie zanim okulary nie będą takie jak chcecie! jak firma dostanie kasę do łapy to ma w nosie klienta!!! najlepiej by było gdybyśmy płacili dopiero po upływie terminu gwarancji, bo uzyskać cokolwiek w ramach reklamacji to chyba byłby cud... okulary pękają i odchodzi farba, bo klient je nosił... a co niby robi się z okularami??? pracownicy nic nie wiedzą i odsyłają do menedżerów, menedżer nic nie wie i odsyła do "góry", a tzw. "góra" jest nieuchwytna...
  • Ada 2014.09.17 23:18:36
    Kiedyś pracowałam w jednym z salonów osobiście każde z prezentowanych okularów nie są tak wysokiej jakości jaką muszą przedstawić sprzedający, dopóki prowizja była wysoka to się pracownicy starali potem zabrali wszystko więc jest jak jest ;(

Nick:

Treść:

Przegladaj

 Kolekcje  Marki