Galerie i Centra handlowe

Fielmann Galeria Krakowska

Fielmann optyk okulary
Salon optyczny Fielmann. Optyk, okulary
Nazwa: Fielmann
Kategoria: Optyk, salon optyczny, okulary
Lokalizacja: Galeria Krakowska, Kraków
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota godz. 9-22, niedziela godz. 10-21
Tel.: Informacja ogólna (12) 428 99 00

Salon optyczny Fielmann. Optyk, okulary

Podobne marki w Galerii Krakowskiej (optyk, salon optyczny, okulary)

Sunglass Center Watch Corner, Vision Express Super Optyk,

 


Forum: komentarze i opinie

  • hym 2010.04.24 13:25:23
    fielman jest wedlug mnie najlepsza bo najtansza firma z soczewkami, ale obsluga jest beznadziejna, ostatnio sprzedano mi soczewki ujemne chociaz na recepcie wyraznie bylo napisane ze mam dostac dodatnie, w wyniku tej pomylki stracilem pieniadze zaryzykowalem zdrowie i musialem jeszcze raz kupic nowe soczewki tym razem dobrze patrzac na opakowanie ktore mi daja boje sie ze w fielmannie pracuja analfabeci takze prosze uwazac na kazdy zakup tam odbywany...
  • Anna 2010.09.15 13:52:20
    Fielman w Galerii Krakowskiej, jest nie słowny zamówiłam okulary termin odbioru najpóźniej 15.09.br Zamiast okularów otrzymałam SMS ,że zlecenie będzie opóźnione ,bez podania terminu odbioru. Jest to firma mało wiarygodna
  • filar 2011.03.26 19:36:10
    FIELMANN (bo tak sie pisze prawdlowo wielmozna p.anno) jest moim zdaniem najlepsza i najbardziej zaufana firma...takie prztpadki zdarzaja sie wiec oczernianie bezpodstawne jest tu nie na miejscu...pozdrawiam wszystkich pracownikow FIELMANNA w galerii krakowskiej...wierny klient: maciek z dębicy
  • marta.Z. 2011.06.11 09:13:23
    jestem b.zadowoloma profesjonalna obsluga. pozdrawiam pracownikow Fielmann galeri krakowskiej.Marta.Z.rodowita Krakowianka
  • e-optyka 2011.07.16 19:07:12
    Witam wszystkich zainteresowanych Każdy kto zdecydował się na zakup okularów w firmie sieciowej musi się liczyć z tym że ma to swoje pozytywy i negatywy. Jestem technikiem optyki okularowej od ponad 18 lat. A o to kilka prawd dotyczących firmy "fielmann" Oferta 59,50 w tej cenie dostajesz oprawę za 19,50 jakość wprost proporcjonalna do ceny,oraz parę soczewek szklanych sprzedawca nie informuje Cię że nosząc takie szkła w razie wypadku np. wystrzał poduszki powietrzne w aucie, stracisz oko. 59.50 to magnes na klienta w postaci reklamy , klient który do tej pory kupował produkty nowocześniejsze może faktycznie pomyśleć że do tej pory przepłacał, nie podejrzewa bowiem że w tak dużym salonie adorujący go sprzedawca sprzeda mu produkt tak archaiczny. Bardzo ważne- jeśli klient zachwycony jest z polecenia ubezpieczeniem okularów to powinien wiedzieć że kupując okulary w ofercie go nie otrzyma. Szkła będą pochodzić z firmy zeiss gdyż to główny dostawca firmy fielmann, dobry lecz nie najlepszy i tak to np. soczewki progresywne wymyśliła firma essilor a pierwsze powłoki antyrefleksyjne pochodzą z firmy Hoya. Robienie więc tyle hałasu przez firmę fielmann odnośnie produktów firmy zeiss jest jak najbardziej mylące .Tak więc jeśli zakupiłeś tą ofertę na próżno Ci szukać grawerunku zeiss gdyż firma zeiss graweruje jedynie swoje nowoczesne produkty linii produkcyjnej a Tobie zamontowano najzwyklejsze szkło szklane. Jeśli dopłacisz parę złotych to za 99,50 dostaniesz ten sam towar co wyżej lecz z '' antyrefleksem '' nazywają go SI ET ledwo zauważalna fioletowa powłoka, doprawdy nie wiedziałem że jeszcze się ja produkuje. No ale fiat 126p to też samochód tylko tyle że z ubiegłego wieku. Nadal nie otrzymujesz ubezpieczenia. I tak to o to robi się mit że w firmie fielmann można kupić taniej niż w pozostałych sklepach optycznych. W końcu fielmann daje Ci ''gwarancje najniższej ceny'' cudzysłów użyty nie przypadkowo. Jeśli nawet dwóch klientów na tysiąc zechce sprawdzić czy ta obietnica ma pokrycie w rzeczywistości to i tak pozostali żyją w błogiej nieświadomości. Na przykładzie najbardziej popularnej soczewki okularowej czyli jednoogniskowej soczewki wykonanej z materiału CR czyli potocznie nazywanego plastikowym z powłoka antyrefleksyjną , wygląda to tak .Firma filmann sprzedaje produkt pod nazwa CR EI FBL SHC S cena o zgrozo 221zł a co najlepsze jest to produkt made in china choć nadal pochodzi z zeiss .Gdyż firma zeiss tak jak pozostali producenci mają w swojej ofercie towar podstawowy oferowany po bardzo niskich cenach. Opakowania tych soczewek noszą oznaczenia 2009 CZV 73430 Aalen, Germany. MADE IN CHINA. Wiec po co tyle hałasu na temat soczewek zaiss ludzie myślą że kupują nie wiadomo jakie cuda płacą 221zł a normalnie jeśli ktoś świadomie wybiera podstawowy produkt do może za niego zapłacić u innego optyka około 100zł czyli połowę taniej. I tak w obecnych czasach zaawansowania technologi optycznej jeśli chcesz zakupić dla swojego wzroku coś więcej niż CR EI FBL SHC S to przygotuj się na wydatek kilkaset złotych w fielmann, pamiętaj że dostaniesz ściereczkę i plastikowy futerał ;) Innym tematem jest samo wykonanie okularów np. brak decentracji przy okularach do bliży lub nie zachowanie ustawienia wysokości środka optycznego w soczewkach asferycznych. Jednym słowem mądrej głowie dość po słowie . pozdrawiam
  • ramon 2012.01.09 08:54:41
    Witam, nie wiem jeszcze jak po czysie zachowuja sie soczewki sprzedawane przez Fielmana, ale mam kilka spostrzezen: 1. Mysle, ze najwazniejsze - w Fielmanie jak w kazdej innej firmie pracuja tylko ludzie, czyli to jak nas potraktuja w czsie badan i pozniej zalezy od kilku czynnikow: od tego na kogo sie trafi (bo jakas rotacja jest zawsze), czasami ktos tak jak i my ma gorszy dzien a w "goracych" okresach mysle, ze to zwakle zmeczenie obslugi daje znac o sobie. Zastanowncie sie sami przez chwile, czy nie jest tak samo gdzie indziej? Robilem badanie wzroku zarowno w salonie Gal.Krakowskiej jak i w Bonarce i naprawde poswiecono mi wiecej czasu niz u prywatnego okulisty mimo iz uprzedzilem, ze robie to niezobowiazujaco 2. W Gal.Krak. zaproponowano mi od razu szkla wyszukiwane z katalogu Zeiss (nie te z kategorii eco) a bedac w Bonarce pytalem o cene obu lini: eco i markowych - mozna wybrac w jednej cenie miedzy firmowymi Zeiss, Hoya, Essilor i jeszcze jedna f-ma niemicka, ktore sa potwierdzone gwarerkiem (jesli ta czesc soczewki nie bedzie zeszlifowana przy dopasowaniu do oprawy) przy czym w szkle obslugujaca polecala Essilor - mysle, ze jak wszedzie, jesli sie wie jakiego produktu sie szuka, to pomoga. Co do powlo i danych techn. markowych soczewek nie pytalem jeszcze, ale firmowe szklane o grubosc 1,5 sa duzo ciwnsze niz innych np. b.dobrych polskich producentow jak SZAJNA czy tez JZO - ich grubosc jest porownywalna ze standardowa 1,6 - ta informacje potwierdzil mi tez inny prywatny optyk 3. Zadajcie sobie pytanie, czy idac dzisiaj np. do Saturna, RTV-Euro-AGD czy nawet zwyczajnej ksiegarni (np.Empik) czy tez innego sklepu, czy sprzedawcy nie sugeruja najpierw towaru, ktory ma oplacone polecenie? zapytajcie sami, jesli macie znajomych w dzialach sprzedazy i marketingu. Idac dalej, czy lekarze nie niepisuja i polecaja w pierwszej kolejnosci lekarstw, czczepionek itd. za co maja odpalona spora prowizje lub wczasy, nie wspominajac o wywieraniu "presji psychicznej" na rodzicach dzieci szkolnych, by je zaszczepic na ta czy inna chorobe, bo ktos dofinansowal projekt i musi byc wykonany lub szczepionke wycofano z innych kraii, gdyz ma skutki uboczne? 4. czy ida do sklepu markowego nie placimy czasami 60% ceny talko za etykietke, bo wtedy czujemy, ze dokonalismy dobrego zakupu? Czesto ten sam produkt wychodzi z tej samej fabryki i ma tylko inna etykietke - oczywiscie w pewnej czasci lepsza kontrole jakosci ale nie zawsze. Tak samo jak kazdy, chcialbym by idac do specjalisty mozna mu bylo zaufac, ale zycie pokazuje na codzie, ze moze w 5% przypadkow tak jest. Reasumujac, zawsze polecam rozwage. Prosba: jesli ktos wie cos wiecej o antyrefleksach w markowych szklach z Fielmana prosze o informacje i za pomoc z gory dziekuje! Ps. przepraszam za brak polskich czcionek, ale nie mam polskiej klawiatury
  • ramon 2012.01.09 09:20:22
    ...dla jesnosci, chialem zaznaczy, ze jeszcze rozwazam zakup w Filmanie i u innego prywatnego optyka - czakam na dane o grubosci soczewek "plastikowych" w standardowej grubosci przy cylindrze -3,75 produkowanego przez SZAJNA z powłoka "Diament AR", ktore ponoc sa rewelacyjne i nawel lepsze od niektorych markowych producentow a cena jednej u tego optyka to 185zl -> calosc z modna oprawa, ktora tam mi spasowala (250zl) wyjdzie 620zl. Jesli beda za grube, to rozwaze markowe soczewki szklane z Fielmana, gdyz beda ciensze i lzejsze w standardowej grubosci 1,5 a wolalbym chwilowo nie przeplacac, gdyz przy 40ce wzrok lubi sie zmieniac -> calosc z modna oprawa (160zl) wynioslaby mnie 403zl. Za podzielenie sie wszelkimi sugestiami i doswiadczeniami (szczegolnie fachowca) bede wdzieczny!
  • Gosciu z optyka 2012.03.01 22:36:23
    Hmmm zacznijmy od tego ze w tej firmie nie pracuja optycy!no moze z czterech z wykształcenia, sa to ludzie przypadkowi po szkoleniach ktore odbywaja sie w innych placówkach na terenie calej Polski, g..k wiedza na temat optyki okularowej, maja tluczone do glowy reguly firmy fielmann kuja regułki i dobrze nie umia dopasować zauszników, regułki maja wykute przez liczne szkolenia i rezim rzadzacych zwykła sieciówka z badziewiem , nie jestem ani klientem ani pracownikiem ani konkurencja opinia obserwatora a moze bylego pracownika?Pozdrawiam
  • Komentarz zmanipulowany Mietek 2012.06.16 23:44:07
    moja przygoda z Felmannem zaczęła się kilka lat temu. Z pierwszą parą okularów nie miałem najmniejszych problemów. Miła obsługa, dobre wykonanie. Niestety przy kolejnym zamówieniu pojawiły się problemy. Okazało się bowiem, że zamówione przeze mnie szkła z fitrem niebieskim przyszły w kolorze... żółtym. Pani obsługująca próbowała mi wmówić, że przecież nic się nie stało i te też są ładne. Na moją usilną prośbę ponowiła zamówienie i za nastepnym razem okaząło się, że niebieskiego filtru już nie produkują, choć we wzorniku nadal istnieje. Nieopatrznie zamówiłem równocześnie ciemne szkła korekcyjne. Miały być w kolorze ciemnonibieskim. Przyszły w kolorze ostro szafirowym. I znowu pani obsługując apróbowała mi wmówić, że nie różnią się zbytnio od modelu z wzornika. Ponowienie zamówienie niewiele pomogło. Przyszły bowiem szkła w kolorze... brązowym. Szkieł w kolorze ciemnoniebieskim już nie produkowano. Aby zrealizowac zamówienie musiałem jeździć do krakowa (70 km) trzykrotnie. Felmann zrekompensował mi "straty moralne' spreyem do czyszczenia szkieł. Bez komentarza...
  • Komentarz zmanipulowany Peter 2012.06.17 23:38:29
    Nie podpiszę się pod peanami na cześć firmy Felmann. Moje doświadczenie sprzed kilku dni nie należy bowiem do najmilszych. Zgłosiłem się do salonu z reklamacją. Po dwóch latach użytkowania okularów bezoprawkowych zausznik puścił przy mocowaniu ze szkłem. Okazało się, że ułamał się jeden z dwóch bolców mocujących zausznik do szkła. Usłyszałem, że uszkodzenie nie podlega gwarancji (trzyletniej), gdyż uszkodzenie nastąpiło z powodu złego używania przez użytkownika. Na moje pytanie jak to możliwe, że ułamał się tylko jeden z bolców został ułamany, a drugi pozostał nietknięty usłyszałem odpowiedź, że czasami jedna śrubka się urywa a druga nie i to jest zupełnie normalne. poprosiłem o rozmowę z kierownikiem salonu. Przyszedł młody bufonowaty gość, który w sposób arogancki i nieuprzejmy udowadniał mi moją ignorancję twierdząc że właśnie skończył materiałoznawstwo na AGH i on wie lepiej, a ja to sobie mogę... Przeżyłem nienapomnianą przygodę z cyklu głupi klient i wszystkowiedzący sprzedawca, w efekcie musiałem zapłacić za kolejną parę oprawek (wyjazd zagraniczny ograniczał pole manewru0. Przy odbiorze nowej pary czułem się w salonie niczym intruz. Po raz kolejny sprawdza się zasada, że szanują cie tylko do momentu wyciągnięcia od ciebie kasy, potem jesteś dla nich śmieciem. Cóż gorąco nie polecam salonu w galerii Krakowskiej. Zastanawiam się jak tak szanująca się w Niemczech firma jak Felmann toleruje takich bufonów na stanowiskach kierowniczych w swoich salonach.
  • pralkafrania 2012.08.20 09:31:23
    fielmann jest ok. nie wiem skąd tyle skrajnie różnych opinii. podoba mi się głównie z tego względu, że mają oprawki na każdą kieszeń - nie jestem zmuszona kupować raybanów za kilka stówek, mogę spokojnie sprawić sobie tańsze, choć równie ładne okularki. oby więcej takich firm!
  • Komentarz zmanipulowany piotr199 2012.11.14 12:36:15
    Uważam że obsługa w salonach Fielmanna jest rewelacyjna, zawsze chętnie pomagają, mają duży wybór oprawek i często promocje :) Szczerze polecam! Robiłem okulary progresywne i zapłaciłem około 200 zł więc moi zdaniem dobre cena!
  • jane 2012.12.12 10:20:12
    jestem bardzo zadowoloną klientką fielmanna. mają oprawki na każdą kieszeń, a obsługa jest fachowa i miła:) polecam
  • Anek 2013.01.15 17:18:51
    Fielmann to ściema nie polecam tej firmy kupiłam okulary które mi "doradzono" a nadają się tylko do noszenia od święta ponieważ pękają szkiełka w punktach mocowania i rozkręcają się po tygodniu. Już interweniowałam u kierownika po czym zaproponowano mi pokrycie szkody pół na pół zgodziłam się, ale po 6 miesiącach szkiełka znów pękły, teraz dostałam propozycję wymiany szkieł na inne za dopłatą. Raczej nie skorzystam. Dziękuję
  • charlote 2014.01.16 20:44:37
    Widzę, że opinie są zróżnicowane. Ja salon oceniam jako dobry. Wcześniej wyrabiałam u nich okulary, zaraz po badaniu, które jest darmowe, obecnie przerzuciłam się na soczewki. Najpierw polecono mi jednodniowe, teraz jestem już na miesięcznych. Wszystkie zamawiam w tym salonie. Na razie nic się niepokojącego nie dzieje. Nie mam suchego oka, ale naw szelki wielki pani w obsłudze poleciła mi płyn na to. Póki co jestem zadowolona ich usługami.
  • dada 2014.09.15 13:30:25
    Ja mam z Fielmanna jedną parę okularów korekcyjnych,. Nie było jakiś większych problemów przy ich doborze. Obsługa ok, pomocna i sympatyczna.
  • Ja 2016.05.03 15:35:30
    Dopóki czegoś nie chcecie od tych lapanych na ulicy sprzedawców, to obsługa taka sobie. Ale jak już coś się dzieje z okularami, to zaczynają swoją grę. Po pierwsze nie mają czasu, bo właśnie obsługują innego klienta (tego, co jeszcze nie wie, jakie badziewie kupuje). Po drugie wszystkie wady okularów, to problem i wina klienta. Po trzecie nic się nie da. Nie da się sprawdzić jaki jest status zamówienia nowej części, nie da się rozmawiac z kierownikiem, bo go wiecznie nie ma, a jak ma być to w bardzo odległych terminach i godzinach nieodpowiadajacych nikomu. Jeżeli mówią, że coś będzie zrobione za 15 minut, to będzie zrobione za 60 minut. Ostatnia moja wizyta to czekanie 2 godziny i 20 minut na wymianę części. Później okazało się, że zapaprano mi szkła jakim klejem, a po poprawce przyniesiono zarysowane szkła. Nie ma nikogo odpowiedzialnego, pracownicy to obsługują klienta na sali, to stoją przy kasie i ciągle słyszy się, że muszą do kogoś innego podejść, bo właśnie czeka. Żenada, kompletna ignorancja. Paniusia z pracowni tak beszczelnie odnosi się do klienta, że ja dawno czegoś takiego nie widziałam, nie mówiąc o doswiadczaniu. Arogancja i ignorancja. ODRADZAM USLUGI W GALERII KRAKOWSKIEJ W FILLMANNIE.
  • Ja 2016.05.03 15:43:13
    O jakości obsługi w placówce FIELMANN trzeba informować centrale w Hamburgu. Nie może być tak, że jakieś niedouczone, zarozumiale sprzedawczyki dopuszczają się podobnych praktyk: Fielmann Mönckebergstraße 29 20095 Hamburg Telefon: 040-3005060 Telefax: 040-300506-32
  • Ja 2016.05.03 15:50:43
    O jakości obsługi w placówce FIELMANN trzeba informować centrale w Hamburgu. Nie może być tak, że jakieś niedouczone, zarozumiale sprzedawczyki dopuszczają się podobnych praktyk: Fielmann Mönckebergstraße 29 20095 Hamburg Telefon: 040-3005060 Telefax: 040-300506-32
  • DrPiotr 2016.05.27 14:39:49
    Nie polecam serwisu firmy Fielmann w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Złamałem flux w lewym zauszniku okularów. W firmie fielmann poinformowano mnie, że niemożliwa jest taka naprawa zausznika aby zawias działał prawidłowo. Można jedynie przykleić zausznik, wtedy jednak nie będzie się on zginał. W innym serwisie w Krakowie, gdzie okulary naprawiają od lat w ciągu półgodziny naprawiono zawias w okularach tak, że zausznik zgina się jak wcześniej. Naprawa kosztowała jedynie 30 zł

Nick:

Treść:

Przegladaj

 Kolekcje  Marki