Galerie i Centra handlowe

Humanic Manufaktura

Humanic
Nazwa: Humanic
Kategoria: Obuwie i galanteria skrzana
Lokalizacja: Manufaktura, Łódź
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota godz. 10-22
niedziela godz. 10-21
Tel.: Informacja oglna (042) 664 92 89

Podobne marki w Manufakturze (obuwie i galanteria skrzana)

Aldo, Bagatt, Bata, CCC, Clemente, Danija, Deichmann, Ecco, Este, Geox, Gino Rossi, Heavy Duty, Intershoe, Kapp, Marc, Ochnik, Office Shoes, Prima Moda, Ryłko, Spring, Street Super Buty, Venezia, Wittchen, Zebra,

 


Forum: komentarze i opinie

  • krzys343 2009.06.06 15:48:41
    tandeta jakich mało........i debilne dzien dobry po sto razy + wchodznie klientom w d****** nawet spokojnie butów nie mozna samemu poogladac........
  • daga 2009.10.06 10:26:15
    buty kupilam tam niecaly rok temu rozwalily mi sie masakra
  • selena1000 2009.11.17 11:08:30
    kupiłam buty w tym sklepie po jednym razie odpadły nity a zapiętki z szarych zrobiły się białe tandeta jak nic pieniędzy nie chcą oddać i muszę wyrazić zgode na naprawe bo znów dwa tygodnie oby do wiosny tego skleou nie polecam.
  • sel 2000 2009.12.16 18:49:57
    kupiłam buty w korych chodziłam zaledwie 5 razy! zaczał ruszac sie obcas i nawierzchnia obuwia zaczeła sie scierac. Reklamacji nie uwzgledniaja i naprawy ruszajacego sie obcasa rowniez. Nie polecam zakupow w tym sklepie. Tandetne wyroby!!!!!!!
  • convers...Maniaczka 2010.05.18 20:51:31
    Converse all star light czarno-białe szukam i nie moge znalezc ....kocham te buty ,super wygodne ,numer produktu nawe znam505622
  • zxc 2010.07.05 12:18:16
    a ja bubie ten sklep sa marki takie jak "BUFFALO LONDON" i to sa naprawde zajefajne buciki wygodne, nic sie z nimi nie dzieje :) poprostu super :D
  • klient 2010.12.03 19:47:39
    Tandeta!!! 3 dni i do kosza
  • zadowolony 2011.01.24 19:36:21
    A ja zawsze kupuje tam z hitu cenowego i jakos jestem zadowolony
  • ja bo ja 2011.02.15 19:21:28
    Najgorsze buty jakie miałem ,,,, po 3 tyg sie roz...waliły i po reklamacji 3 dni później ,,,po o raz kolejny reklamacja .,.,.,.,.,No i ta pani (J)bardzo nieeemiła z obsługi.,.,Odradzam kupowania butów w tym sklepie....
  • klientka 2011.02.27 15:42:00
    a ja mam dwie pary z tego sklepu. Obie firmy Minozzi i jestem zadowolona. Nic się z nimi nie stało. Lubie ten sklep.
  • Inez 2011.03.28 20:53:25
    Nie polecam sklepu. Buty się rozwalają, reklamowałam już 2 razy, dzisiaj 3 raz. Informowano mnie, że za 3 razem oddadzą mi pieniądze. Dzisiaj mi powiedziano z uśmiechem na twarzy, że to wcale nie jest pewne że zostaną zwrócone i że nie ma kierownika. Obsługa jest niedoinformowana i bezczelna. Za 2 razem buty nie były na czas. Nigdy więcej niczego tam nie kupię!
  • ameryka 2011.04.12 09:55:55
    Nie polecam tego sklepu!!. Obsługa beznadziejna. Od obsługi usłyszałem: cyt"nie musi pan kupować butów w naszym sklepie". Buty rozwaliły sie po dwóch tygodniach, oczywiście reklamacja. Po kolejnych dwóch tygodniach kolejna wada i nastepna reklamacja, bo o wymianie nie ma mowy. Podobno po trzech reklamacjach można sie starać o wymiane lub zwrot pieniedzy, w co wątpie :). Podejście do kupującego masakra. Nie polecam tego sklepu!!!!!! Na rynku jest wiele sklepów, gdzie szanuja kupującego.
  • quentin 2011.04.23 22:51:34
    też kupiłem buty w tym sklepie i po kilku użyciach zdarł się czubek. pojechałem, zareklamowałem poczekałem 2 tygodnie ... reklamacja rozpatrzona pozytywnie dziś wymieniłem buty na inny model... osobiście jestem zadowolony z obsługi i z rozpatrzenia reklamacji ... obsługa wg mnie ok ...
  • Ina 2011.06.27 23:15:00
    Nie polecam.Nie uwzględniają reklamacji.Obsługa nie jest kompetentna, gra na zwłokę.
  • Ilona 2011.07.20 17:21:05
    Bezczelne typy, kupiłam buty z wadą, nie uznali reklamacji, bo wg nich mogłam się butom dokładniej przyjżeć przed zakupem.
  • julka 2011.10.10 17:35:35
    Masakra!! Buty za 200 zł rozpadają się po kilku dniach! Naciągacze i oszuści!
  • Ewa 2012.01.26 23:48:46
    Każdy ma zawsze swoja racje...Co do butów,sa marki warte swojej ceny i kompletny badziew,jak wszedzie zreszta,ceny sa wysokie bo taki czasy wszedzie wszystko drozeje. Co do reklamacji,kazdy mysli ze jak kupi buty i ma 2 lata gwarancji to kazda reklamacja bedzie uznana,blad,jak sie nie dba o buty to niech sie nie wymaga cudow,minely te czasy ze buty byly na 10 lat,teraz wszystko jest produkowane w Chinach,albo innych krajach gdzie pracownik zarabia 2$na dzien,a koszty produkcji i tak trzeba obnizyc...Inna sprawa to pracownicy,nie dziwie sie tym dziewczynom ze maja gdzies klienta,pracuja za bezcen i maja sie jeszcze usmiechac,jakim prawem,kilka razy widzialam jak sie tam pracuje sprzedawce ,zarowno klient jak i (chyba kierowniczka)doznalam szoku kiedys stojac przy kasie czekajac na swoja kolej ,pewna Paniusia z Panem,wrzeszczeli wrecz na ta biedna dziewczyne ktora ich obslugiwala ,bo im sie czas oczekiwania nie podobal ,pewnie maja 10 rak i zrobia wszystko w sekunde i jeszcze w du** pocaja na do widzenia,i jeszcze kierownik ktory poganial i przy klientach obrazal pracownice,brak wychowania i poszanowania dla drugiego czlowieka,wspolczuje tym dziewczynom ,straja sie zeby bylo czysto,i przyjemnie dla kienta w wy jak sie odplacacie?? Jestem stala klientka i widze rozne rzeczy,jestem wyrozumiala i rozumiem ze czasem sie nie ma ochoty nikomu nadskakiwac ,co jest norma z tego co zauwazylam widocznie takie wymogi chorych dyrektorow;/ traktujemy sie nawzajem z szacunkiem a bedzie przyjemnie nam i sprzedawcom,zwykla uprzejmosc wiele zdziala..
  • jasminxy 2012.04.10 16:59:10
    Kochana Pani Ewo jak się płaci 250 zł za buty i czwarty raz idzie się z reklamacją bo coś się znowu zepsuło to chyba ma się prawo do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji już za samą cierpliwość. Jestem klientką i mam prawo do miłej i fachowej obsługi nawet jak Pani sprzedawczyni ma gorszy dzień. Dodam jeszcze tylko, że starannie i z pietyzmem dbałam o buty.
  • gia65 2012.04.25 17:42:50
    Sklepu Humanic z całą stanowczością nie polecam!! Pierwsza reklamacja zostala zlozona juz po 2 tyg od zakupu, oczywiscie zostalam postraszona ze gdy sie nie zgodze na naprawe rekalamacja zostanie odrzucona... Druga reklamacja po 2 tyg naprawie nastapila po tyg. teraz juz nie zgodzilam sie na naprawe tylko wymiane na nowe badz zwrot gotowki. Oczywiscie rekalamacja zostala odzucona... Sprawe skierowalam do sadu wlasnie czekam na jej rozpatrzenie. Pisze ten wpis na przestroge kazdemu kto zamierza zakupic towar i liczy ze przysluguje mu w tym sklepie prawo rekojmi/gwarancji.
  • anika 2012.04.25 17:55:16
    buty za 200 złoty rozpadły się po3 dniach i reklamacji nie chcąuwzględnić
  • anika 2012.04.25 18:01:37
    Uwaga nie polecam tego sklepu buty za 200 złoty rozpadły się po3 dniach . reklamacji nie chcą uwzględnić tylko zwodzą klienta ,oczywiście do tego wszystkiego nie uczciwy rzeczoznawca który wydaje opinię na korzyść sklepu a nie klienta ODRADZAM !!!!!!!!!!!!!
  • mmmmm 2012.06.04 15:27:36
    a ja wczoraj reklamowałem buty i zostaly wymienione na nowe od razu
  • kasia 2012.07.11 21:33:58
    Za pierwszym razem wymiana na nowe (standardowo po 2 tygodniach - nie wcześniej) i jeszcze męża zachęcałam żeby kupił sobie droższe bo mu posłużą... O ja głupia! Mąż reklamował buty już 5 razy i za każdym razem 2 tygodnie czekania. Buty 2 razy popsuły się w tym samym miejscu. Kosztowały prawie 300zł. O zwrocie kasy nie ma nawet mowy. Ostatnio zaproponowano rabat ale nasza noga już tam nie postanie bo sprzedają tam badziew. Zachęcam do dodawania opinii na stronie obsługi klienta. Coś z tym w końcu trzeba zrobić we wspólnym interesie klientów.
  • Tomasz 2012.07.24 15:36:21
    Witam, chciałabym dodać opinie nie temat samego sklepu ile obsługi oraz pracowników wyżej wymienianego sklepu Humanic w Manufakturze. Moja opinia oczywiscie to moje wlasne odczucie ale chialbym wyrazic swoje pozytywne odczucia na temat obslugi a dokladnej jednej z dziewczyn tam pracujacych. Wybralem sie zupelnie przypadkiem do Humanica pare dni temu bo od znajomej dowiedzialem sie ze mozna w Humanic kupic ciekawe buty. Jakiez bylo moje zdzwienie kiedy okazalo sie ze wybor obuwia jest lichy ,jednaj w ten na przeciw wyszla mi Pani Dominika(imie z identyfikatora) ktora totalnie poswiecila mi sowja uwage,byla przy tym niezwykle zaangazowana i miła,zostalem obsluzony w sposob jaki lubie bez nachalnosci,w rzetelny sposob,doradzono mi ciekawe buty w dobrej cenie i dodatkowo polecono srodki do pielegnacji. Pani Dominika była caly czas usmiechnieta,chetnie ze mna rozmawiala ,nadmienie ze spedzilem w sklepie dobre 40min i przez ten caly czas czulem sie swietnie,buty ktore kupilem dzieki dobrym radom sa ciekawe i bardzo nowoczesne w dobrej cenie. Polecam Panstwu odwiedzenie sklepu a w szczegolnosci Pani Dominiki ,mam nadzieje ze jeszcze kiedys bede mial przyjemnosc byc obsluzony przez ta Pania. Pani Dominiko-Dziekuje.
  • Bart 2012.10.11 23:16:05
    Witam. To ja też mam "coś" do powiedzenia nt. sklepu Humanic w Szczecinie i jakości sprzedawanych tam butów. W przeciągu 2 miesięcy 4 reklamacja!!!!!!! Brak słów. Idę do sądu. Niech splajtują i zwijają się z Polski. Robią z klienta wariata. Nigdy więcej, ani ja, ani nikt ze znajomych nie zrobi tam zakupów!!!!!
  • Ewa 2015.09.24 08:27:44
    to teraz ja wtrące swoje 5 groszy.To że sprzedawca nadskakuje i liże d...e to nie jest wymysł sprzedawcy to odgórnie jest narzucone i sprzedawcy muszą to robic ,uwierzcie mi żadna że sprzedawczyń nie robi tego od siebie....więc troche dajcie na luz nie obrażajcie tych pań bo im też nie łatwo jest lizać d..e klientom a zwłaszcza tym którzy swoim zachowaniem wogóle na to nie zasługują ...!!!

Nick:

Tre:

Przegladaj

 Kolekcje  Marki

Losowo

Aldo
Aldo