Galerie i Centra handlowe

Sizeer Manufaktura

Sizeer
Nazwa: Sizeer
Kategoria: Sport i rekreacja
Lokalizacja: Manufaktura, Łódź
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota godz. 10-22
niedziela godz. 10-21
Tel.: Informacja ogólna (042) 664 92 89

Podobne marki w Manufakturze (sport i rekreacja)

Adidas, Bergson, Go Sport, Hi Mountain, Intersport, Nike, Puma, Quicksilver Rossignol, Reebok, Salomon,

 


Forum: komentarze i opinie

  • krzysiek 2009.03.27 01:06:17
    sklep może i z wyglądu ok. ale obuwie to szkoda gadać same problemy mają ludzie z tą firmą a na dodatek PAN Który wydaje dla nich opinie rzeczoznawcy jest jednostronny i nie uczciwy,reklamacji nie uznają mimo iż daja na buty wirtualną chyba 2 ltenią gwarancje a na dodatek jakość oferowanego obuwia pozostawia wiele do życzenia polecam artykuły w internecie odnośnie tej firmy.osobiście nie polecam i odradzam szerokim łukiem,problem z głowy.
  • j. 2009.10.26 20:41:42
    SKANDAL!! Zareklamowalam Reeboki, ktore nosilam niecale 3 tygodnie (nawet nie na dworze, tylko w pomieszczeniach) - na jednym z butow na zgieciu pekla skora. Reklamacja odrzucona, powod: "ZUZYCIE (?!?!?!) BUTOW"!! Dodatkowo buty wrocily do mnie w zniszczonym pudle, a nie oryginalnym pudelku, w ktorym oddalam je do reklamacji. Jakby tego bylo malo, podeszwy zabarwily sie od tego pudla na niebiesko, bo buty nie zostaly niczym zabezpieczone i jeszcze ktos "madry" wcisnal je do pudelka na sile. Pomijam juz obsluge, ktora zauwazyla, ze przyszlam z reklamacja i przy kasie pojawila sie dopiero po 15 minutach, bo w koncu zapytalam, czy ktos raczy sie mna zainteresowac. Pan rzeczoznawca moglby sie nie osmieszac. Nikomu nie polecam robic tam zakupow.
  • maciej 2009.10.26 21:34:38
    w Lodzi panuje juz opinia, ze Sizeer ma w swojej ofercie PODROBKI obuwia znanych firm. buty psuja sie w ciagu 2 lub 3 tyg. uzywania/chodzenia. i zawsze sa jakies problemy z reklamacja ODRADZAM.
  • keywest 2009.11.06 13:07:40
    Sizeer jest bardzo twórczy w wymyślaniu powodów nieuznania reklamacji. W moim przypadku była to "niewłaściwa technika chodu". Oj zemsta konsumencka będzie straszna ;-P
  • Kate 2010.01.20 19:09:15
    Odradzam ten sklep kazdemu. Mam kolegę, ktory pracuje w tym sklepie i rzeczywiscie duzo odrzucaja reklamacji ot tak ale to nie wina pracownikow. Pracownicy nie mogą nic zrobic dla klienta bo są straszeni ucinaniem premi. Ktoś się powinien nimi zajać i w kwestii konsumentow i w kwestii pracowników. Wole kupić w salonie danej marki za pare groszy wiecej i nie miec kłopotow.
  • darexst 2010.03.03 20:28:28
    SIZEER - omijać z daleka, beznadziejna firma, z butów Nike zakupionych we wrześniu 2009 odpada płatami farba. W lutym 2010 zgłaszam reklamację (przy zakupie miło informują, że "gwarancja" wynosi 24 m-ce), podaję, że pierwsze objawy odpadania farby wystąpiły w grudniu 2009, .... i teraz najważniejsze - sprzedawca wpisał datę tak, że od chwili wystąpienia uszkodzenia do chwili zgłoszenia upłynęło 2 m-ce. Reklamacji oczywiście nie uwzględniono.
  • dar 2010.03.11 09:06:49
    śmiać mi się chce z tych komentarzy:)Podróbki?:Identyczne modele znajdziesz w sklepach monobrandowych (nike,reebok itd).Niczym sie nie różnią.
  • TTTTT 2010.03.22 13:20:00
    Podróbki ? Hahaha. Jeżeli sądzicie że to podróbki to w takim razie możecie skarżyć - jeżeli nie są to podróbki wtedy wy będziecie skarżeni o bezpodstawne oczernianie.
  • nika 2010.04.25 16:48:45
    Sizeer -reklamacje zaczynają od "uszkodzenie mechaniczne" a kończą na "niechlujnej naprawie" -brak słów
  • BYŁY klient 2010.06.07 01:01:09
    Mają GDZIEŚ klientów!!! Kup - wydaj pieniądze a potem : bujaj się!!! Mi zaczęła odpadać podeszwa po 2 DNIACH!!! Reklamacja oczywiście nie została uznana 2 razy! - naprawa woła o pomstę do nieba - rzeczoznawca ma problemy ze wzrokiem ,bo nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć! ODRADZAM KAŻDEMU!!!! Z DALA OD TYCH SKLEPÓW!!! NIGDY WIĘCEJ TAM NIC NIE KUPIĘ !!! Swoją sprawę oddam do Sądu - nie odpuszczę tak chamskiego traktowania!!
  • frajer 2010.06.29 14:01:08
    Po zakupieniu butów Timberland za 350pln, but rozwalil sie po 1 miesiacu chodzenia (raczej jezdzenia samochodem). Reklamacja nieuzasadniona - naturalne zuzycie obuwia. Odradzam stanowczo. Czy ktos wie, co robic w takiej sytuacji?
  • LDZ 2010.08.27 17:25:38
    dar kolejny intelektualista z wieczorowego OHP.Ja zakupiłem Buty Lacoste za ponda 400zł w których dużo nie chodziłem bo mam jeszcze jedna pare.Rozsypały się w miesiąc.Buty wykonane są z materiałów Made in Mongolia one nie są do chodzenia,może ewentualnie się na nie popatrzeć
  • 2010.09.27 20:57:29
    Jesteście śmieszni wszyscy a wasze teksty to dobry ubaw.nie macie zielonego pojęcia o niczym. ja tez kupuje buty i też reklamuje idzcie do adidasa czy nike wszystko teraz jest china i mongolia!!!
  • niewazne kto 2010.12.30 11:25:00
    witam, jestem jeszcze pracownikiem Sizeera i powiem tak, w sklepach nigdy nie bylo podrubek, one sa tylko na baluckim albo na gieldzie na widzewie w niedziele, reklamacje sa przedewszystkim odrzucane bo klienci dupy nie umieja sie wyslowic co i jak sie stalo, kupuja buty trebningowe do uzytkowania tylko i wylacznie na sali gimnastycznej a chodza w nich po sniegu albo w deszczowe dni i dziwia sie ze sie rozkleily, nie potrafia powiedziec zdania co gdzie i jak tylko, panie buty za 400 i sie rozwaliy...a jak sprzedawca pyta sie klienta, pomoc w czyms? doradzic? nie,,,ja patrze..jedna pani pisze ze wyslalismy buty w innym pudelku a ile osob przynosi do reklamacji buty w foliowce? wtedy 3ba w cos zapakowac, a zdarzaja sie tacy co przychodza w butach i zdejmuja je przy kasie...inna pani mowi ze przyszla zareklamowac buty i ktos podszedl po 15 min,,,a czy to kseizniczka przyszla? jezyka nie ma w buzi...to sie idze do sklapu jak czlowiek nie jak zwierze, wchodzi sie , mowi sie dzien dobry , przyszlam zareklamowac buty, gdzie i z kim to mpge zrobic, a nie wlazi ksiezna, polozy sie przy stoliku i czeka na zbawienie boskie...tyle ludzi, co przychodzi nie ma za grosz kultury osobistej, polacy...szkoda gadac... niekomu z pracownikow nie ucinaja premi za nieodrzucenie reklamacji,,,tylko za inne bzudry i ktoeych niekt nie ma pojecia...Teraz dobra rada: jak ktos przychodzi z reklamacja to 1- dzien dobry, powiedziec co sie stalo, gdzie i jak, nie mowic ze wade sie zauwazylo ponad 2 tyg temu, bo odrazu jest odrzucona, bo takie jest prawo, tylko jak juz, ze sie juz towaru nie uzytkowalo i zaznaczac, ze np obuwie bylo konserwowane pasta, albo impregnatem, ze jak ma sie chalowki to tylko i wyl uzytkowane byly na chali sportowej, ze w korkach sie gralo w pilke nozna, ze w butach do kosza gralo sie w koszykowke bo wiele ludzi nie odroznia butow robionych pod dyscypline sportowa a nie zwykle do chodzenia...nie kupowac butow za duzych i za malych, bo za male sa rozpychane i skora peka a za duoze powoduja obtarcie na zapietkach i sznurowac buty przy zakladaniu i nie zdejmowac zasznurowanych...i nie bedzie problemow..ludzie, to takie proste, i miejcie litosc dla nas pracownikow, bo czasami pracujemy po 14 h lub po 12 i miedzy jednym a drugim dniem jest nawet nie 6 h przerwy, wiec nie zadawajcie pytan w sizeerze, czy dostanie ktos tu chulajnoge, namiot, materac dmuchany, pompke do materaca dmuchanego, czy buty dla dziecka do gry w golfa , choddogow tez przy kasie nie mamy i waty cukrowej, wiec naprawde, ludzie jak nie wiecie co to sizeer i jakie sa buty i do czego i jak sie je uzytkuje, do najpierw zapytajcie sprzedawce...pozdro...i piszcie odwolanie do reklamaci to beda wieksze szanse....
  • !!!! 2011.02.05 13:35:36
    Czasami ludzie przynoszą tak brudne ,śmierdzące i zniszczone buty do reklamacji że aż wstyd je podać pracownikowi sklepu do zgłoszenia reklamacyjnego
  • Jacek 2011.05.22 14:29:53
    Ja nie wiem o co Wam wszystkim chodzi... Ja kupuję tam buty cały czas. Ostatnio mi się zepsuły to- wymiana na nowe :D Bardzo dobry sklep.
  • redi 2011.05.26 15:20:57
    nie polecam. buty puma furio za 400 zł rozpadły się po 6 miesiącach a były noszone tylko w pracy a wielki pan rzeczoznawca pisze mi głupoty że po sniegu chodziłem, nawet inspekcja handlowa nic nie pomogła. poprostu ta firma sprzedaje buty ale gwarancja ich nie obchodzi
  • xxx 2011.06.22 10:52:58
    Jakaś porażka zwolnili najlepszego regionalnego co z nami teraz będzie dadzą nam jakiegoś pajaca który wprowadzi rządy a my przez tyle lat pracowaliśmy z Piotrem i było ok to im się w Du... poprzewracało bo chyba za dobrze prowadził sklepy manu na 1 miejscu w Polsce galeria wysoko i inne sklepy tez sobie radzą. Kiedyś usiądę i napiszę o tej firmie kilka słow.
  • galeria 2011.07.21 18:37:09
    drogi kolego ,,xxx,, jakby Piotr dobrze zarządzał firmą , nie zwonili go...widać ze duzo nie wiesz... i jak pewnie juz wiesz nie zatrudnili jakiego pajaca , a pracownika z galerii który juz pracuje ładne 7 lat i zna sie na rzeczy, ciesze sie ze regionalnym jest Patryk, gdyz juz sa odczuwalne zmiany jakie wprowadza, nie ma kurzu na sklepach i towar jest wkoncu właściwie eksponowany
  • galeria 2011.07.21 18:40:13
    ps. co do reklamacji jest teraz nowy system , już nie ma rzeczoznawcy -rozpatruja osoby przeszkolone z zakresu reklamacji, jest fachowe podejsce do klienta , zapraszam ...sprawdzcie i ocence sami Nasza prace z Nowym ierownikeim Regonalny..podniósł sie poziom
  • 2011.10.13 22:30:47
    droga Galerio, popraw zjedzone literki i składnie swoich zdań :)
  • 2011.10.14 22:23:14
    Moi drodzy.... Co do reklamacji to przede wszystkim żaden Sizeer nie daje gwarancji na buty, a jedynie możliwość reklamacji.Baa,nawet żaden sklepz butami nie da wa gwaranci. To jest podstawowa różnica. Gwarancję macie na pralkę, lodówkę kuchenkę itp., na buty jest rękojmia do 6msc a potem możliwość reklamacji. Gwarancja jest dodatkowym świadczeniem producenta, ze stempelkiem i kartą gwarancyjną :) A co do jakości butów to wszędzie jest tragedia, nawet w tych oryginalnych sklepach Nike czy Adidas
  • galeria 2011.10.17 19:09:39
    widzę ze literki sam pogubiłeś ... komentarz był pisany w biegu, ale najważniejsze rzeczy w Nim uwzględniłam, wiec nie czepiaj sie .
  • nie smak... 2011.11.02 23:11:37
    "galerio"... jeżeli uważasz że domniemany kurz... i ekspozycja była powodem rozstania się z regionalnym to również Ty niezbyt przykładałaś się do roboty!! A Twoje wypowiedź świadczy tylko o tym że brakowało Tobie konkretnego puknięcia w łeb skoro piszesz takie brednie...
  • Alberto 2011.11.12 21:07:02
    Żenująca postawa Sizeera w temacie reklamacji butów obiegła już całą Polskę. Ja dopiero po interwencji prawnika wyciągnąłem swoją kasę. Oczywiście nieśmiertelny rzeczoznawca kwiatkowski się włączył i napisał wesołą twórczość nie mającą nic wspólnego z rzeczywistością. A gwarancja na buty nie różni się niczym od innych produktów. Zawieracie umowę i tyle. Nie dajcie się marketing investment i sizeerowi !!!!!!!!!!!!! Da się wygrać
  • Alberto 2011.11.13 23:15:28
    Jeszcze w odniesieniu do odpowiedzi z dnia 2011.07.21 18:40:13 o treści: [....] ps. co do reklamacji jest teraz nowy system , już nie ma rzeczoznawcy -rozpatruja osoby przeszkolone z zakresu reklamacji, jest fachowe podejsce do klienta , zapraszam ...sprawdzcie i ocence sami Nasza prace z Nowym ierownikeim Regonalny..podniósł sie poziom [....] Chyba sie przewrócę ! Tydzień temu dostałem opinię rzeczoznawcy, który pajacując opisuje bzdury. Mogę przesłać kopię, nadaje się do Pajacyków Manna :) A Ty chyba jesteś pracownikiem marketing investment group hahahah :) Złodziejstwo, wyłudzanie pieniędzy od Konsumentów ! Nie dajcie się nabic w butelkę !! Na dowód mam całą korespondencję pomiędzy mną, prawnikiem, rzeczoznawcami. A pozytywy to tu wypisują członkowie Sizeeera.
  • brak słów 2011.11.24 17:07:46
    osoba która ma nick galeria z pewnością nie pracuje w tej placówce -jestem tego pewna. Kolego albercie możesz dokładniej opisać sytuacje?... jaki był czas użytkowania przez Ciebie butów, co Ci sie z Nimi stało ,jakie to były buty, jak je konserwowałeś, i jaka była opinia sklepu
  • Kamioloo 2011.12.13 00:32:17
    Powiem tak... do 6 miesiecy jak sie po zakupie but rozwali to sie uznaje reklamacje, od 6 miesiacy do 24 naprawia badz odrzuca, jezeli zglaszasz ze but sie rozwalil 2 miesiace temu tracisz prawa reklamacji. NIE MA GWARANCJI NA BUTY KURTKE CZAPKE itd !!!! istnieje mozliwosc reklamowania towaru przez 2 lata... myslicie ze jak ma znaczek pumy to wytrwa 100 lat ?!?! ogarnijcie sie ! a co do Sizzera to maja zazwyczaj drozej niz monobrandy.
  • Rozgoryczony 2012.04.05 21:09:26
    Sklep w Kr M1 to porazka. Oddałem do reklamacji buty i nie otrzymałem opinii rzeczoznawcy. Wiedzą, że w takiej sytuacji do uzysyskania opinii rzeczoznawcy może ich zmusić jedynie Sąd. Opinia to prawo konsumenta ! Nawet Rzecznik konsumenta nie może im tego nakazac. Dlatego wystawiają jakiś papierek, podpisany przez pracownika sklepu - a ty konsumencie sią bujaj. Tragedia. Ludzie, omijajcie ten sklep z daleka - Sizeer Kraków, M1.
  • ...... 2012.05.22 23:15:46
    Witam Myślę, że temat jakości obuwia w firmie Sizeer został już dokładnie omówiony i możemy go zamknąć. Jestem bardzo ciekawy co sądzicie o obsłudze w salonach Sizeer ????? Czy ktoś z Was zwrócił kiedyś uwagę na osoby, które nas obsługują??? Nie wiem jak wygląda sytuacja w innych miastach ale w Łodzi to jest po prostu jakaś totalna masakra!!!!Osobiście znam pana Dariusz R. z Manufaktury, który zajmuje wydawało by się poważne stanowisko kierownicze na sklepie a nie ma nawet ukończonej szkoły średniej!!!!! Idąc dalej tym tropem jeżeli kierownik nie ma nawet szkoły średniej czyli tak naprawdę ma wykształcenie PODSTAWOWE to co reprezentują sobą sprzedawcy ???? Aż strach pomyśleć. Wystarczy przeczytać wypowiedź pracownika Sizeer, króry ma nick "nieważne kto" od razy widać, że to jakiś geniusz hali napisał przez "ch"mało tego również składałem reklamacje na buty i odpowiedź również dostałem z błędami ortograficznymi. Mam wrażenie, że w tej firmie to jakaś norma. Pewnie osoby które przeprowadzają rekrutacje jak widzą inteligentna i nie daj boże wykształconą osobę to od razu się jej pozbywają, żeby zachowywać standardy firmy :) :):) Może i trochę się czepiam ale skoro na sklepach są takie osoby i centrala firmy przyjmuje je z otwartymi ramionami i obsadza na wysokich stołkach to może i w centrali większość osób to analfabeci.
  • 2012.06.13 14:38:09
    W te niedziele oddalam do sizzera moje conversy. Liczne "dziury", przetarcia i odbarwienia sprawily, ze nie moglam sobie odpuscic reklamacji. Pan przy kasie byl bardzo mily z gory powiedzial, ze nie naprawiaja butow co najwyzej wymieniaja na nowe. Watpie w wymiane, bo pewnie zarzuca mi, ze lazilam w nich po kaluzach, sniegu i blocie, kwestia przyzwyczajenia.. Nikt Ci starych na nowe nie wymieni. Polska...
  • st 2012.07.03 22:46:10
    jakaś nowa marka ten sizeer? - przecież oni butów nie produkują.
  • Pietro 2012.10.13 23:39:29
    Witam odesłałem kilka dni temu 2 pary butów lacoste z ta samą wadą pęknięcia podeszwy na piecie co powoduje jej wypychanie! Jedne nosiłem rok drugi 4-5 miesięcy.I teraz czekam na odpowiedz, ale po tych wypowiedziach nie spodziewam sie niczego dobrego! Natomiast polecic moge firmę GOMEZ w której tez robie zakupy 2 razy rozleciały mi się buty tommy hilfiger i 2 razy bez żadnych problemów wymieniono mi na nowe ! To jest profesjonalny sklep mam nadzieje że i o tym sklepie będę mógł się tak wypowiedzieć.Pozdrawiam.
  • dobrze zorientowany 2012.11.28 20:35:38
    po pierwsze - ktoś kto nie ma pojęcia o temacie ( a widać większość ) powinien siedzieć w domu i oglądać polsat a nie szczekać, że mu nie uznali reklamacji bo srata tata p* lata. po drugie - bardzo dobrze znam tą firmę i ręczę swoją osobą, że każdemu kto właściwie użytkuje obuwie będzie reklamacja uznana, chyba że rozpruł sobie buty albo nie wie, że buty na siłownie nie służą do gry w kosza na betonie - wtedy ściemnianie niczego nie da - rzeczoznawca naprawdę wie jak oceniać, buty potrafią same się przyznać. po trzecie - wszystkim frustratom radze - słuchajcie tych ludzi w sklepie, jak wam radzą, żeby impregnować to to róbcie, jak wam mówią, że w Lacoste'ach nie chodzi się na co dzień to tego nie róbcie. Nie będzie tyle reklamacji. po czwarte- to że macie akurat 500 zł i chcecie zaszpanować koledze, który z wami przyszedł albo bladzi, która ma wam dziś dać - super! ale na nas, doradcach, to wrażenia nie robi. Nauczcie się kupować, słuchać i użytkować to nie będzie problemu. A jak nie potraficie przedstawić argumentów - to na Bałucki!
  • Lola 2013.01.06 20:10:17
    Hej wiecie może czy w tej sieci kupię Vansy?
  • s 2013.03.21 21:33:00
    Tak od tego roku rozszerzono ofertę - między innymi o markę Vans.
  • konrad555 2013.04.11 07:32:38
    LUDZIE!!! BYLEM TAM KIEROWNIKIEM NIE MA ZADNEGO RZECZOZNAWCY!!! PRZESZKOLONY LUB NIEPRZESZKOLONY PRACOWNIK ROZPATRUJE REKLAMCJE I WYBIERA JAKA MA WPISAĆ OPINIE Z LISTY W KOMPIE I MA ODRAZU UZASADNIENIE... JAK WAM ODRZUCA WNIOŚCIE JESZCZE RAZ AŻ DO SKUTKU!!!
  • kK 2013.04.11 07:53:47
    ZASTEPCA KIEROWNIKA ZAROBKI NA POZIOMIE 1350 PLUS DODATEK FUNKCYJNY 250....BEKA...ZACZYNASZ PRACE ZA 15 I KONCZYSZ 15 PO ALE LICZA DOKLADNIE OD PELNEJ GODZINIE CZYLI 15+15+30 MINUT ZA FREE A JAK SIE ZAPYTASZ O TEN CZAS TO USLYSZYSZ "CHCESZ PRACOWAC CZY NIE?"...PRACA DOBRA JAK NIE MASZ DOSWIADCZENIA ALBO JESTES STUDENTEM ZAOCZNYM....
  • I asystent 2013.04.13 10:25:20
    @konrad555 i @kK jesteście żałośni - widac pracowaliscie jako asystenci (nawet nie wiecie pewnie, że tak się nazywa to stanowisko :P) i nic wam nie szło, nikt was nie słuchał i nie lubił stąd teraz te gorzkie żale. Takich po jakimś czasie po prostu wyrzucają a oni wchodzą na fora i finał. Zresztą panowie (a właściwie dorgi panie) - po dacie nie trudno się domyślić kim jesteś :P
  • observer 2013.06.27 10:06:30
    A jak tam regionalny?
  • Lukas1910 2013.08.27 16:14:57
    Jeśli odrzucają wasze wnioski bezpodstawnie to zgłoście się do Rzecznika Praw Konsumenta.
  • ByłemTam 2013.11.18 22:21:52
    Wycisną Cię jak cytrynę,a potem out. I następny i tak dalej.
  • czarny 2013.11.30 17:20:34
    Witam również byłem zareklamować buty ale o dziwo reklamacja pomyślna. Co do obsługi zależny która zmiana ,każdy może mieć zły dzień:)
  • żaneta~ 2014.01.30 22:42:02
    obsługa w Sizeer: jak już widzą, że chcesz kupić, to skacze w okół Ciebie kilka osób, ktoś poszedł po buty, to inna laska proponuje kolejny model i szybko leci, wraca tamta i mówi, że to ona nam poda, i tak w kółko aż będzie ich wokoło z 5, potem której się "uda" to jest głośny komentarz "nabij na mnie". Po prostu żenada i brak jakiejkolwiek kultury, zero profesjonalnego podejścia do klienta. Chyba nie zdają sobie sprawy, że klient też człowiek, też słyszy i "nabij na mnie" znaczy "UDAŁO MI SIĘ COŚ WCISNĄĆ, CHCĘ SWOJĄ PROWIZJĘ". Zdarzyło mi się być w tym sklepie wiele razy i niestety ok. 80% wizyt kończyło się tak samo. Do tego wiecznie naburmuszone miny pań tam obsługujących. Teraz sama podchodzę do męskiej części obsługujących, bo oni chociaż częściowo spełniają standardy obsługi klienta. Co do reklamacji to jest jakaś poprawa.
  • biala 2014.03.15 10:32:36
    Na ile jest gwarancja ja vansy w sizeerze ?
  • kierownik 2014.04.17 22:11:15
    @żaneta w imieniu męskiej częście widowni b. dziękuję za uznanie, reklamacje muszą być poprawnie rozpatrywane ponieważ wszelkie działania w sklepie są wg odgórnego standardu, co do zachowania kobiet - nie do końca się zgodzę, ponieważ opisana przez Ciebie sytuacja zdarza się niezmiernie rzadko, zwrócę na to uwagę ;) Okres reklamacyjny na cały asortyment wynosi 24 m-ce. Co do regionalnego - wszystko w jak najlepszym porządku :)
  • pracuś 2014.04.24 16:40:47
    Regionalny się nie czepia, czyli git.
  • Monika 2014.05.05 21:18:33
    Czy buty zakupione w Sizeer niecały rok temu, mogą być zwrócone lub wymienione, jeżeli nie były ani razu użytkowane?
  • martynak456 2014.06.13 22:35:32
    Sizzer to najgorszy sklep w jakim byłam!Kupilam okolo 1 tydzień temu rzekomo oryginalne Conversy,ktore po 2 załozeniach sie rozkleiły,zmazal sie znaczek gwiazdka i napis ALL STAR z tylu oczywiscie pojechalam do lodzi by oddac buty a po niespelna 3 dniach pracownik firmy zadzwonil do mnie abym przyjechala po odbior obowia.Oczywiscie buty nie zostaly zareklamowaly tylko na kartce pisalo ze USZKODZENIE JEST SPOWODOWANE WINA UZYTKOWNIKA.Wszyskim odradzam kupowania w sklepie Sizeer (przynajmniej w Manufakturze)
  • zszokowany do szpiku kości 2014.06.18 20:23:58
    sizzer - możliwe, że jest najgorszym. Podobno w manufakturze w magazynie siedzą "pracownicy" i podrabiają Conversy - malują "znaczki" i rozklejają podeszwy. Te z żelaza i drewna (czyli niezniszczalne) podmieniają na szmaciane i materiałowe, czyli tzw. trampki..
  • Wczasowicz 2014.07.15 12:07:28
    Sklep Manufaktura. Obsługa fatalna, łaskę ci robią że przyniosą buty, czekałem chyba z 6 min i pani przyniosła jedno pudełeczko a wskazałem trzy rodzaje do przymierzenia. Raczej nie skorzystam ponownie.
  • kierownik 2014.07.29 08:52:57
    @wczasowicz - myślę, że łaskę to już ci zrobili, kiedy musieli do ciebie podejść. 6 min to jak na polskie realia bardzo długo, ale mogłeś w tym czasie iść po hamburgera, bo wydają w max 5 min. W tym czasie pani pewnie ukrywała pozostałe pudełka z innymi modelami, żeby specjalnie ci nie przynosić. W końcu (po dacie) mamy początek nowej kolekcji, z magazynów się wysypuje i nie ma żadnych promocji a nie końcówkę wyprzedaży, prawda? Polecam sprawdzić obsługę w zusie czy innej państwówce, bo tutaj będzie ona już tylko gorsza.. :D
  • kierownik 2014.07.29 08:55:05
    PS: dla tych bez poczucia humoru - to była autoironia.
  • Wczasowicz 2014.07.31 15:53:57
    Jaka obsługa taka odpowiedź, nie polecam tego sklepu.
  • kierownik 2014.08.01 14:57:54
    a ja nie polecam wczasowiczów ;)
  • Wczasowicz 2014.08.04 14:01:23
    Jeżeli faktycznie jesteś z personelu tego sklepu to nie robisz zbyt dobrej reklamy temu miejscu. Na szczęście w tym centrum jak i w wielu innych jest sporo takich sklepów gdzie personel jest mniej wszystkowiedzący i bardziej samokrytyczny a przede wszystkim skuteczniejszy w pracy. Właśnie spowodowałeś że tą sieć będę omijał z daleka a lubię sobie często gęsto coś kupić.
  • kierownik 2014.09.23 13:48:46
    na szczęście zawodowo mam ważniejsze rzeczy na głowie niż sugerowanie się opinią wczasowiczów. co do mojej skuteczności chętnie się nią pochwalę, ale w konfrontacji live. jednakowoż ubolewam nad stratą z grona moich wiernych kibiców tak majętnego a przy tym chyba rozrzutnego wczasowicza. pozdrawiam raz jeszcze - mniej skromny i niemalże zerowo-samokrytyczny kierownik.
  • Wczasowicz 2014.10.10 12:30:09
    Widzisz, akurat jestem właścicielem dużego kompleksu wczasowego, swoje ciężko zarobione pieniądze lubię wydawać poważnie a nie humorystycznie,po kraju przemieszczam się często i akurat to centrum i ten sklep zapadł mi w pamięci z powodu kompletnej niekompetencji pracowników, w sumie to nie jest moja sprawa ale piszę ku przestrodze dla innych klientów. Pozdrawiam personel który poważnie podchodzi do swojej pracy.

Nick:

Treść:

Przegladaj

 Kolekcje  Marki

Losowo

Hi Mountain
Hi Mountain