Galerie i Centra handlowe

Barakuda, walizki teczki torby podróżne

Modne, oryginalne i ekstrawaganckie walizki, torby podróżne, paski i inne akcesoria ...
Modne, oryginalne i ekstrawaganckie walizki, torby podróżne, paski i inne akcesoria dostępne w sklepie Barakuda
Produkty firm: Samsonite, Delsey, Roncato, Titan, Puccini.
Torebki damskie: Mexx, Betty Barkley, Bodenschatz, Wittchen, Adax, Verso.
Plecaki i torby: Camel, Hedgren, Jansport, Eastpak.

Historia

Firma założona w 1994 roku, firma z Warszawy

Asortyment

Walizki, torby, teczki, paski, torby podróżne, kufry, torebki, portfele, portmonetki, kosmetyczki, saszetki i aktówki.

Sklepy Barakuda: adresy sklepów

Barakuda Warszawa
Barakuda Warszawa
Sklepy znajdują się; w Arkadii, Blue City, Carrefour Bemowo, Forcie Wola, Galerii Mokotów, Jankach, Centrum King Cross, Sadybie Best Mall, Factory w Ursusie oraz Outlet w Piasecznie.

Forum: komentarze i opinie

  • klient 2010.03.07 g. 11:41:00
    Byłem niezadowolony przede wszystkim z obsługi. Po pierwsze zachodząc do sklepu trafiłem na opuszczoną roletę. Nie mogłem czekać więc wróciłem następnego dnia i zastałem ekspedientke, która miała bardzo ubogie informacje na temat tego co sprzedawała, jedyne co umiała powiedzieć to to, że ta walizka jej sie podoba i już. Nie umiała w żaden sposób uzasadnić swojego wyboru. Wyglądała na znudzoną pracą.
  • Agaters 2010.06.16 g. 22:24:12
    Zdecydowanie odradzam zakupy w tej sieci sklepów! Absolutna ignorancja. Kupiłam poduszkę do podróży samochodowych, która po 1-krotnym użytku rozkleiła się. Po 4 m-cach oczekiwania na jakąkolwiek reakcję udałam się do sklepu, gdzie otrzymała informację, że nic nie wiadomo o losach mojej reklamacji. Pracownica sklepu obiecała skontaktować się ze mną w dniu następnym, ale ani w dniu następnym ani w żadnym innym nie dostałam telefonu ze sklepu. Po kolejnej ingerencji, niemalze wykrzyczano mi w twarz, że skoro nie było kontaktu z ich strony, to reklamacja została uznana. Kilka tygodni później dostałam ze sklepu pismo, że jak nie odbiorę nowej/naprawionej poduszki, oddadzą ją do depozytu na mój koszt. Żenada! Absolutna ignorancja. Abstrahując już od tego, że po takim okresie produkt jest mi już zupełnie nieprzydatny. Cieszę się, ze to się wydarzyło przy zakupie o wartości ok. 50 zł, a nie przy zakupie walizki za 1000 zł. Teraz już wiem, że nigdy więcej tego błędu nie popełnię.
  • klient2 2010.08.30 g. 13:32:39
    a ja znalazłam w barakudzie b dobry parasol i walizke w przecenie. zadowolona jestem ogromnie, bo wszedzie szukałam takiej, która nie tylko ie bedzie za droga, ale spodoba mi się z wyglądu. i tam właśnie taka znalazłam. kupiłam na prezent, a teraz żałuje, że nie kupiłam drugiej dla siebie.
  • zły klient 2010.08.31 g. 23:06:35
    Kupiłem tam walizkę, która po pół roku się zepsuła- mniejsza o szczegóły bo usterka była nie z mojej winy. Czekałem 2 misiące na walizkę. Ciągle musiałem dzwonić i się dowiadywać jak rozpatrzona została reklamacja. Po paru nie miłych telefonach dowiedziałem się w końcu, że naprawić nie mogą, nowej nie dostanę i mogę dostać zwrot pieniędzy. Chciałem odzyskać walizkę ale powiedzieli, ze to niemożliwe! Wszyscy są tam nie mili, pracownica z biustem na wierzchu i obwieszona tandetną biżuterią, nie wiem co stało się z tym sklepem ale więcej zakupów tam robić nie będę. Sklep w którym najgorzej obsługują klientów!
  • klient5757 2010.09.17 g. 14:34:39
    beznadzieja!!! kombinują ile się da na reklamacjach!!na decyzję w sprawie reklamacji czeka się średnio1-2 miesięcy, a powinno być 2 tygodnie. Sprzedawczynie guzik wiedzą o sprzedawanym towarze, chamstwo i nic więcej, mówią że walizka jest amerykańska, a na metce widzę "made in china". parasole za 100 zł, a psują się po miesiącu użytkowania. Ludzie pamiętajcie, że jeśli sprzedawca nie poinformuje Was o decyzji w sprawie reklamacji w ciągu 2 tygodni, to taką reklamację uważa się za pozytywnie rozpatrzoną!!!
  • stały klient 2011.02.03 g. 22:34:51
    jestem zadowolony z zakupów w tej sieci sklepów. towar jakościowo bardzo dobry! mam walizki Puccini już ponad dwa lata nic się z nimi nie dzieje a bardzo często je używam bo dużo podróżuje. przy zakupie całego kompletu walizek dostałem rabat. warto kupować w outletach gdyż ceny są dużo niższe niż w sklepach regularnych, a jakość towaru niczym się nie różni. obsługa profesjonalna, bynajmniej ta w Piaseczyńskim outlecie. jak najbardziej polecam. i na pewno nie zaprzestane zakupów w sklepach BARAKUDA!!!!!!!
  • 2011.04.05 g. 19:24:15
    kupiłam kalosze, które zareklamowałam i podobnie jak do innych osób po 14 dniach nikt się nie odezwał, Panie w Arkadii były opryskliwe i odsyłały do działu reklamacji, zdecydowanie odradzam a sprawy na pewno tak nie zostawię.
  • Kuba 2011.08.07 g. 21:58:56
    w CH Promenada...wypatrzyłem sobie portfel Tommiego....i w momencie gdy powiedziałem Pani że chce go kupić to usłyszałem informację że może przyjąc tylko zapłatę kartą....bo nie ma gótówki w kasie...rece mi opadły.....a była to niedziele około 16..ale grzecznie wytłumaczyłem Pani ze najpierw by wypadało zapytać się czy może mam równo żeby zapłacic...a poza tym to nie mój problem że Pani nie ma wydać:)
  • buba 2011.10.10 g. 13:53:23
    jestem niezadowolona,gdyż kupilm torbe w 2009 roku i widnieje na niej gwarancja 3 letnia(konczy sie w kwietniu 2012) i co uslyszalam w sklepie??ze oni juz nie wspolpracuja z ta firma,i wg sklepu ich gwarancja to 2 lata!!!!!po rostu szok,to po co informowali,ze sa 3???i co teraz??torba za onad 200 zl,bedzie nieuzyteczna i na darmo wywalone pieniadze...ten sklep to kompletna beznadzieja!!!!!nie warto tam kupowac,bo oszukuja ludzi!!!!!
  • romanabk 2012.04.13 g. 12:51:02
    A ja robiłam kilka razy zakupy w Barakudzie w BlueCity i mogę stwierdzić, że chcialabym aby wszędzie była taka obsługa. Panie są mile, grzeczne, pomocne. Mialam pecha tylko do 2 produktów i zareklamowałam je. ! to walizka TommyH., którą bez problemu wymieniono na inną, a 2 to toreka Geass, które pękła skóra na rączce i tutaj zwrot pieniędzy również bez problemu. Ja POLECAM! :)
  • klientka 2013.11.19 g. 20:45:49
    Ta siecią sklepów powinny się zainteresować odpowiednie organy.Robią oni z klientami co chcą ,na rozpatrzenie reklamacji nie można się doczekać.Omijanie ten sklep .hamstwo .
  • klientka 2013.11.19 g. 20:53:48
    Na zwrot gotówki za reklamowany plecak czekam juz2 miesiace tel do biura reklamacji nie odbiera nikt .
  • Klientka 2015.09.14 g. 18:02:29
    Nigdy więcej zakupów w BarakudzieKupiłam torbę na laptopa.
  • Klientka 2015.09.14 g. 18:08:31
    Nigdy więcej zakupów w Barakudzie. Kupiłam torbę na laptopa w Promenadzie i radość trwała do chwili, gdy okazało się, że torba rozłazi się na szwie. Po 16 dniach od złożenia reklamacji, gdy przyszłam po odbiór towaru lub gotówki pani za ladą stwierdziła, że JAK NIE DOSTAŁAM POWIADOMIENIA, ŻE ROZPATRZONO REKLAMACJĘ, TO POWINNAM NIE PRZYCHODZIĆ. Tu klient ma grzecznie czekać, aż ktoś się odezwie, a nie to wezwie ochronę... Prawie jak w Misiu..

Nick:

Treść:

Przegladaj

 Kolekcje  Marki