kasia2010.09.02 01:06:06 witam - w Saturnie w Arkadii kupowałam ostatnio telewizor LCD - przemiły pan reprezentujący firmę LG doradził , podpowiedział i ogólnie był nadzwyczaj pomocny - kilka chwil później widziałam jak obsługiwał kolejne osoby - nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak profesjonalna i miłą obsługą w Saturnie - naprawdę warto skorzystać z jego fachowej pomocy !!!!
MN2010.12.09 11:07:45 Witam - w Saturnie w Arkadii kupowałem dwa tygodnie temu odtwarzacz MP3. Przemiły pan reprezentujący firmę Saturn doradził , podpowiedział i ogólnie był nadzwyczaj pomocny, powiedział, że mam 5 dni na sprawdzenie w domku, że nie ma sensu na miejscu rozrywać opakowania. Rozpakowałem w domku - nie zadziałał. Pomyślałem - rozładowany, trzy razy próbowałem ładować po kilka godzin - nie zadziałał. Nie upłynęło 5 dni więc pobiegłem do serwisu Saturna. Profesjonalna i miła obsługa w serwisie Saturna powiedziała, że gdybym nie rozpakował, to mógłbym wymienić lub oddać, a ponieważ rozpakowałem, to tylko naprawa gwarancyjna - 60 dni, zgodnie z warunkami gwarancji. Wobec tego zgłosiłem towar jako nie zgodny z umową, mieli na odpowiedź 14 dni, ponieważ nie otrzymałem w tym czasie odpowiedzi, zadzwoniłem po 15 dniach, miły pan powiedział - skierowano do naprawy. A ten odtwarzacz kupiłem dziecku na imieniny. Już się bardzo ucieszyło, a po powrocie z serwisu (zapewne ze śladami manipulacji) po powiedzmy miesiącu, a może dwóch, dziecko ucieszy się jeszcze bardziej. Zatem kupiłem dziecku inny, a ten sobie zachowam na pamiątkę. W takiej sytuacji w Auchan czy w Realu jest natychmiast zwrot kasy lub wymiana, zwłaszcza, że to tylko 100 zł. Naprawdę NIE warto korzystać z fachowej pomocy obsługi Saturna, ani robić tam zakupów !!!!
struś2011.01.07 08:58:46 Moim zdaniem sprawa prosta .... opakowanie zafoliowane nie da się ponownie zamknąć (ew. wcisnąć innemu klientowi) miałem tak z pamięcią usb. Natomiast to co w pudełkach też wymieniają od ręki , dużo ... już tak wymieniłem. Pozdrawiam.