Agnieszka2016.03.27 19:47:21 Witam, widzę, że to będzie świeży komentarz. Mamy rok 2016, wiosnę, a Panie obsługujące w sklepie Clinique w Galerii Mokotów jak były nieziemsko niemiłe, tak dalej się nie zmieniły. Jest jedna jedyna wyjątkowa Super Sprzedawczyni, ale doprawdy, żeby tracić klientów przez nieuprzejmość, brak wykwalifikowania, brak podstaw znajomości komunikacji międzyludzkiej, a przede wszystkim brak jakiegokolwiek podejścia klient - sprzedawca to już musi być typowy brak profesjonalizmu XXI wieku. Mam nadzieję, że Ci fantastyczni pracownicy, bo przecież nawet nie wykwalifikowane osoby (haha) wyniosą stamtąd jedynie zwolnienie.
Ania2018.12.15 19:29:27 Mamy ról 2018 i niewiele się zmieniło. Pani w sklepie Estee Lauder zupełnie nie zainteresowana klientem. To jest za dobra marka, by sprzedawały ją tak niesympatyczne osoby