E.T.2011.02.11 19:34:48 Sklep może i fajny, ale firma beznadziejna. 5 dni noszona torebka,widoczne pęknięcia na skórze , reklamacja u producenta nieuwzględniona a kosztowała 450 zł
KK2011.05.06 13:41:48 Ten sam problem pekniecie torby podroznej oraz zablokowanie raczki tylko po 6 miesiacach uzywania - 300 PLN w bloto. Reklamacja nie uwzgledniona nawet nie zaproponowano reparacji. Prosze nie kupowac w tym sklepie, prosze isc do innego sklepu jesli szukacie Panstwo towaru o dobrej jakosci. Tutaj jakosci nie znajdziecie a podejscie do klienta jest nie dopuszczalne. Ja zostawilem swoja torbe w ich sklepie na PAMIATKE . Ze w dzisiejszych czasach zdarzaja sie takie sytuacje to mnie naprawde dziwi a firma o takich tradycjach tak traktuje klienta ???????
cza028002011.05.25 22:20:31 całkowita prawda skóry najgorszej jakość, kupowane we Włoszech z wyprzedaży za bez cen a wciskane jako pierwszy gatunek.
pracownicy traktowani jak bydlęta żadnego poszanowania aby wycisnąć ile się da.(istny obóz pracy,a to Zakład Pracy Chronionej )
gjuok2013.01.04 14:26:35 znowu dostawa chinskjego badziewia z logo wielkiego /Ch/
Andrzej2013.04.20 23:21:06 To chyba jakieś szczególne przypadki. Wraz z żoną mamy bardzo wiele produktów z tej firmy i od wielu lat nie mamy najmniejszych zastrzeżeń. Nigdzie nie znajdzie się ładniejszych torebek!
pink2013.07.04 14:53:36 to macie wielkie szczęście bo ogólnie rzecz biorąc to wszystko chińszczyzna , skóra kupowana we Włoszech od chińczyków najgorszej jakości a w ogóle to walizki, teczki , portfele sprowadza od razu od chińczyków a to gó... rozwala się przy pierwszym użyciu........
Alicja2013.12.15 23:12:57 Piekne torebki i nie tylko, ja jestem stałą klientką i wręcz uwielbiam tą firmę. Kupuje w sklepach Cholewiński od 5 lat i nigdy niczego nie musiałam reklamować!
dad2014.07.22 16:59:56 takiej niekompetencji i nieżyczliwości jeszcze nie spotkałam. jestem na etapie UOK, bo stwierdziłam, ze nie popuszcze. sprzedano mi walizke jako poliweglanowa, bo o takiej rozmawiałam. w domu okazało się,że to polipropylen. sprzedawca nie zna sie na towarze w sklepie.
dad2014.07.22 17:03:33 przeczytałam KK i chyba powinnam to samo zrobic, zostawiając towar w sklepie. takiego traktowania jeszcze nie spotkałam, jeszcze paniusia sklepowa mówiła, że ja nachodze z reklamacja, której nie chciała przyjąc i ze nie daje jej pracowac, A malowała usteczka błyszczykiem.....
Aga2014.12.04 20:18:27 Portfel po miesiącu zaczął się rozpruwać. Reklamację uwzględniono, ale wyłącznie chcąc wymienić na inny portfel z oferty sklepu. 3 z 5 podanych były uszkodzone, a 2 nie spełniały moich oczekiwań. Ciekawe kiedy oddadzą mi pieniądze...