Galerie i Centra handlowe

Sizeer Manufaktura

Sizeer
Nazwa: Sizeer
Kategoria: Sport i rekreacja
Lokalizacja: Manufaktura, Łódź
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota godz. 10-22
niedziela godz. 10-21
Tel.: Informacja ogˇlna (042) 664 92 89

Podobne marki w Manufakturze (sport i rekreacja)

Adidas, Bergson, Go Sport, Hi Mountain, Intersport, Nike, Puma, Quicksilver Rossignol, Reebok, Salomon,

 


Forum: komentarze i opinie

  • krzysiek 2009.03.27 01:06:17
    sklep mo┼╝e i z wygl─ůdu ok. ale obuwie to szkoda gada─ç same problemy maj─ů ludzie z t─ů firm─ů a na dodatek PAN Kt├│ry wydaje dla nich opinie rzeczoznawcy jest jednostronny i nie uczciwy,reklamacji nie uznaj─ů mimo i┼╝ daja na buty wirtualn─ů chyba 2 lteni─ů gwarancje a na dodatek jako┼Ť─ç oferowanego obuwia pozostawia wiele do ┼╝yczenia polecam artyku┼éy w internecie odno┼Ťnie tej firmy.osobi┼Ťcie nie polecam i odradzam szerokim ┼éukiem,problem z g┼éowy.
  • j. 2009.10.26 20:41:42
    SKANDAL!! Zareklamowalam Reeboki, ktore nosilam niecale 3 tygodnie (nawet nie na dworze, tylko w pomieszczeniach) - na jednym z butow na zgieciu pekla skora. Reklamacja odrzucona, powod: "ZUZYCIE (?!?!?!) BUTOW"!! Dodatkowo buty wrocily do mnie w zniszczonym pudle, a nie oryginalnym pudelku, w ktorym oddalam je do reklamacji. Jakby tego bylo malo, podeszwy zabarwily sie od tego pudla na niebiesko, bo buty nie zostaly niczym zabezpieczone i jeszcze ktos "madry" wcisnal je do pudelka na sile. Pomijam juz obsluge, ktora zauwazyla, ze przyszlam z reklamacja i przy kasie pojawila sie dopiero po 15 minutach, bo w koncu zapytalam, czy ktos raczy sie mna zainteresowac. Pan rzeczoznawca moglby sie nie osmieszac. Nikomu nie polecam robic tam zakupow.
  • maciej 2009.10.26 21:34:38
    w Lodzi panuje juz opinia, ze Sizeer ma w swojej ofercie PODROBKI obuwia znanych firm. buty psuja sie w ciagu 2 lub 3 tyg. uzywania/chodzenia. i zawsze sa jakies problemy z reklamacja ODRADZAM.
  • keywest 2009.11.06 13:07:40
    Sizeer jest bardzo tw├│rczy w wymy┼Ťlaniu powod├│w nieuznania reklamacji. W moim przypadku by┼éa to "niew┼éa┼Ťciwa technika chodu". Oj zemsta konsumencka b─Ödzie straszna ;-P
  • Kate 2010.01.20 19:09:15
    Odradzam ten sklep kazdemu. Mam koleg─Ö, ktory pracuje w tym sklepie i rzeczywiscie duzo odrzucaja reklamacji ot tak ale to nie wina pracownikow. Pracownicy nie mog─ů nic zrobic dla klienta bo s─ů straszeni ucinaniem premi. Kto┼Ť si─Ö powinien nimi zaja─ç i w kwestii konsumentow i w kwestii pracownik├│w. Wole kupi─ç w salonie danej marki za pare groszy wiecej i nie miec k┼éopotow.
  • darexst 2010.03.03 20:28:28
    SIZEER - omija─ç z daleka, beznadziejna firma, z but├│w Nike zakupionych we wrze┼Ťniu 2009 odpada p┼éatami farba. W lutym 2010 zg┼éaszam reklamacj─Ö (przy zakupie mi┼éo informuj─ů, ┼╝e "gwarancja" wynosi 24 m-ce), podaj─Ö, ┼╝e pierwsze objawy odpadania farby wyst─ůpi┼éy w grudniu 2009, .... i teraz najwa┼╝niejsze - sprzedawca wpisa┼é dat─Ö tak, ┼╝e od chwili wyst─ůpienia uszkodzenia do chwili zg┼éoszenia up┼éyn─Ö┼éo 2 m-ce. Reklamacji oczywi┼Ťcie nie uwzgl─Ödniono.
  • dar 2010.03.11 09:06:49
    ┼Ťmia─ç mi si─Ö chce z tych komentarzy:)Podr├│bki?:Identyczne modele znajdziesz w sklepach monobrandowych (nike,reebok itd).Niczym sie nie r├│┼╝ni─ů.
  • TTTTT 2010.03.22 13:20:00
    Podr├│bki ? Hahaha. Je┼╝eli s─ůdzicie ┼╝e to podr├│bki to w takim razie mo┼╝ecie skar┼╝y─ç - je┼╝eli nie s─ů to podr├│bki wtedy wy b─Ödziecie skar┼╝eni o bezpodstawne oczernianie.
  • nika 2010.04.25 16:48:45
    Sizeer -reklamacje zaczynaj─ů od "uszkodzenie mechaniczne" a ko┼äcz─ů na "niechlujnej naprawie" -brak s┼é├│w
  • BY┼üY klient 2010.06.07 01:01:09
    Maj─ů GDZIE┼Ü klient├│w!!! Kup - wydaj pieni─ůdze a potem : bujaj si─Ö!!! Mi zacz─Ö┼éa odpada─ç podeszwa po 2 DNIACH!!! Reklamacja oczywi┼Ťcie nie zosta┼éa uznana 2 razy! - naprawa wo┼éa o pomst─Ö do nieba - rzeczoznawca ma problemy ze wzrokiem ,bo nie wiem jak to inaczej wyt┼éumaczy─ç! ODRADZAM KA┼╗DEMU!!!! Z DALA OD TYCH SKLEP├ôW!!! NIGDY WI─śCEJ TAM NIC NIE KUPI─ś !!! Swoj─ů spraw─Ö oddam do S─ůdu - nie odpuszcz─Ö tak chamskiego traktowania!!
  • frajer 2010.06.29 14:01:08
    Po zakupieniu but├│w Timberland za 350pln, but rozwalil sie po 1 miesiacu chodzenia (raczej jezdzenia samochodem). Reklamacja nieuzasadniona - naturalne zuzycie obuwia. Odradzam stanowczo. Czy ktos wie, co robic w takiej sytuacji?
  • LDZ 2010.08.27 17:25:38
    dar kolejny intelektualista z wieczorowego OHP.Ja zakupi┼éem Buty Lacoste za ponda 400z┼é w kt├│rych du┼╝o nie chodzi┼éem bo mam jeszcze jedna pare.Rozsypa┼éy si─Ö w miesi─ůc.Buty wykonane s─ů z materia┼é├│w Made in Mongolia one nie s─ů do chodzenia,mo┼╝e ewentualnie si─Ö na nie popatrze─ç
  • 2010.09.27 20:57:29
    Jeste┼Ťcie ┼Ťmieszni wszyscy a wasze teksty to dobry ubaw.nie macie zielonego poj─Öcia o niczym. ja tez kupuje buty i te┼╝ reklamuje idzcie do adidasa czy nike wszystko teraz jest china i mongolia!!!
  • niewazne kto 2010.12.30 11:25:00
    witam, jestem jeszcze pracownikiem Sizeera i powiem tak, w sklepach nigdy nie bylo podrubek, one sa tylko na baluckim albo na gieldzie na widzewie w niedziele, reklamacje sa przedewszystkim odrzucane bo klienci dupy nie umieja sie wyslowic co i jak sie stalo, kupuja buty trebningowe do uzytkowania tylko i wylacznie na sali gimnastycznej a chodza w nich po sniegu albo w deszczowe dni i dziwia sie ze sie rozkleily, nie potrafia powiedziec zdania co gdzie i jak tylko, panie buty za 400 i sie rozwaliy...a jak sprzedawca pyta sie klienta, pomoc w czyms? doradzic? nie,,,ja patrze..jedna pani pisze ze wyslalismy buty w innym pudelku a ile osob przynosi do reklamacji buty w foliowce? wtedy 3ba w cos zapakowac, a zdarzaja sie tacy co przychodza w butach i zdejmuja je przy kasie...inna pani mowi ze przyszla zareklamowac buty i ktos podszedl po 15 min,,,a czy to kseizniczka przyszla? jezyka nie ma w buzi...to sie idze do sklapu jak czlowiek nie jak zwierze, wchodzi sie , mowi sie dzien dobry , przyszlam zareklamowac buty, gdzie i z kim to mpge zrobic, a nie wlazi ksiezna, polozy sie przy stoliku i czeka na zbawienie boskie...tyle ludzi, co przychodzi nie ma za grosz kultury osobistej, polacy...szkoda gadac... niekomu z pracownikow nie ucinaja premi za nieodrzucenie reklamacji,,,tylko za inne bzudry i ktoeych niekt nie ma pojecia...Teraz dobra rada: jak ktos przychodzi z reklamacja to 1- dzien dobry, powiedziec co sie stalo, gdzie i jak, nie mowic ze wade sie zauwazylo ponad 2 tyg temu, bo odrazu jest odrzucona, bo takie jest prawo, tylko jak juz, ze sie juz towaru nie uzytkowalo i zaznaczac, ze np obuwie bylo konserwowane pasta, albo impregnatem, ze jak ma sie chalowki to tylko i wyl uzytkowane byly na chali sportowej, ze w korkach sie gralo w pilke nozna, ze w butach do kosza gralo sie w koszykowke bo wiele ludzi nie odroznia butow robionych pod dyscypline sportowa a nie zwykle do chodzenia...nie kupowac butow za duzych i za malych, bo za male sa rozpychane i skora peka a za duoze powoduja obtarcie na zapietkach i sznurowac buty przy zakladaniu i nie zdejmowac zasznurowanych...i nie bedzie problemow..ludzie, to takie proste, i miejcie litosc dla nas pracownikow, bo czasami pracujemy po 14 h lub po 12 i miedzy jednym a drugim dniem jest nawet nie 6 h przerwy, wiec nie zadawajcie pytan w sizeerze, czy dostanie ktos tu chulajnoge, namiot, materac dmuchany, pompke do materaca dmuchanego, czy buty dla dziecka do gry w golfa , choddogow tez przy kasie nie mamy i waty cukrowej, wiec naprawde, ludzie jak nie wiecie co to sizeer i jakie sa buty i do czego i jak sie je uzytkuje, do najpierw zapytajcie sprzedawce...pozdro...i piszcie odwolanie do reklamaci to beda wieksze szanse....
  • !!!! 2011.02.05 13:35:36
    Czasami ludzie przynosz─ů tak brudne ,┼Ťmierdz─ůce i zniszczone buty do reklamacji ┼╝e a┼╝ wstyd je poda─ç pracownikowi sklepu do zg┼éoszenia reklamacyjnego
  • Jacek 2011.05.22 14:29:53
    Ja nie wiem o co Wam wszystkim chodzi... Ja kupuję tam buty cały czas. Ostatnio mi się zepsuły to- wymiana na nowe :D Bardzo dobry sklep.
  • redi 2011.05.26 15:20:57
    nie polecam. buty puma furio za 400 z┼é rozpad┼éy si─Ö po 6 miesi─ůcach a by┼éy noszone tylko w pracy a wielki pan rzeczoznawca pisze mi g┼éupoty ┼╝e po sniegu chodzi┼éem, nawet inspekcja handlowa nic nie pomog┼éa. poprostu ta firma sprzedaje buty ale gwarancja ich nie obchodzi
  • xxx 2011.06.22 10:52:58
    Jaka┼Ť pora┼╝ka zwolnili najlepszego regionalnego co z nami teraz b─Ödzie dadz─ů nam jakiego┼Ť pajaca kt├│ry wprowadzi rz─ůdy a my przez tyle lat pracowali┼Ťmy z Piotrem i by┼éo ok to im si─Ö w Du... poprzewraca┼éo bo chyba za dobrze prowadzi┼é sklepy manu na 1 miejscu w Polsce galeria wysoko i inne sklepy tez sobie radz─ů. Kiedy┼Ť usi─ůd─Ö i napisz─Ö o tej firmie kilka s┼éow.
  • galeria 2011.07.21 18:37:09
    drogi kolego ,,xxx,, jakby Piotr dobrze zarz─ůdza┼é firm─ů , nie zwonili go...wida─ç ze duzo nie wiesz... i jak pewnie juz wiesz nie zatrudnili jakiego pajaca , a pracownika z galerii kt├│ry juz pracuje ┼éadne 7 lat i zna sie na rzeczy, ciesze sie ze regionalnym jest Patryk, gdyz juz sa odczuwalne zmiany jakie wprowadza, nie ma kurzu na sklepach i towar jest wkoncu w┼éa┼Ťciwie eksponowany
  • galeria 2011.07.21 18:40:13
    ps. co do reklamacji jest teraz nowy system , już nie ma rzeczoznawcy -rozpatruja osoby przeszkolone z zakresu reklamacji, jest fachowe podejsce do klienta , zapraszam ...sprawdzcie i ocence sami Nasza prace z Nowym ierownikeim Regonalny..podniósł sie poziom
  • 2011.10.13 22:30:47
    droga Galerio, popraw zjedzone literki i składnie swoich zdań :)
  • 2011.10.14 22:23:14
    Moi drodzy.... Co do reklamacji to przede wszystkim ┼╝aden Sizeer nie daje gwarancji na buty, a jedynie mo┼╝liwo┼Ť─ç reklamacji.Baa,nawet ┼╝aden sklepz butami nie da wa gwaranci. To jest podstawowa r├│┼╝nica. Gwarancj─Ö macie na pralk─Ö, lod├│wk─Ö kuchenk─Ö itp., na buty jest r─Ökojmia do 6msc a potem mo┼╝liwo┼Ť─ç reklamacji. Gwarancja jest dodatkowym ┼Ťwiadczeniem producenta, ze stempelkiem i kart─ů gwarancyjn─ů :) A co do jako┼Ťci but├│w to wsz─Ödzie jest tragedia, nawet w tych oryginalnych sklepach Nike czy Adidas
  • galeria 2011.10.17 19:09:39
    widz─Ö ze literki sam pogubi┼ée┼Ť ... komentarz by┼é pisany w biegu, ale najwa┼╝niejsze rzeczy w Nim uwzgl─Ödni┼éam, wiec nie czepiaj sie .
  • nie smak... 2011.11.02 23:11:37
    "galerio"... je┼╝eli uwa┼╝asz ┼╝e domniemany kurz... i ekspozycja by┼éa powodem rozstania si─Ö z regionalnym to r├│wnie┼╝ Ty niezbyt przyk┼éada┼éa┼Ť si─Ö do roboty!! A Twoje wypowied┼║ ┼Ťwiadczy tylko o tym ┼╝e brakowa┼éo Tobie konkretnego pukni─Öcia w ┼éeb skoro piszesz takie brednie...
  • Alberto 2011.11.12 21:07:02
    ┼╗enuj─ůca postawa Sizeera w temacie reklamacji but├│w obieg┼éa ju┼╝ ca┼é─ů Polsk─Ö. Ja dopiero po interwencji prawnika wyci─ůgn─ů┼éem swoj─ů kas─Ö. Oczywi┼Ťcie nie┼Ťmiertelny rzeczoznawca kwiatkowski si─Ö w┼é─ůczy┼é i napisa┼é weso┼é─ů tw├│rczo┼Ť─ç nie maj─ůc─ů nic wsp├│lnego z rzeczywisto┼Ťci─ů. A gwarancja na buty nie r├│┼╝ni si─Ö niczym od innych produkt├│w. Zawieracie umow─Ö i tyle. Nie dajcie si─Ö marketing investment i sizeerowi !!!!!!!!!!!!! Da si─Ö wygra─ç
  • Alberto 2011.11.13 23:15:28
    Jeszcze w odniesieniu do odpowiedzi z dnia 2011.07.21 18:40:13 o tre┼Ťci: [....] ps. co do reklamacji jest teraz nowy system , ju┼╝ nie ma rzeczoznawcy -rozpatruja osoby przeszkolone z zakresu reklamacji, jest fachowe podejsce do klienta , zapraszam ...sprawdzcie i ocence sami Nasza prace z Nowym ierownikeim Regonalny..podni├│s┼é sie poziom [....] Chyba sie przewr├│c─Ö ! Tydzie┼ä temu dosta┼éem opini─Ö rzeczoznawcy, kt├│ry pajacuj─ůc opisuje bzdury. Mog─Ö przes┼éa─ç kopi─Ö, nadaje si─Ö do Pajacyk├│w Manna :) A Ty chyba jeste┼Ť pracownikiem marketing investment group hahahah :) Z┼éodziejstwo, wy┼éudzanie pieni─Ödzy od Konsument├│w ! Nie dajcie si─Ö nabic w butelk─Ö !! Na dow├│d mam ca┼é─ů korespondencj─Ö pomi─Ödzy mn─ů, prawnikiem, rzeczoznawcami. A pozytywy to tu wypisuj─ů cz┼éonkowie Sizeeera.
  • brak s┼é├│w 2011.11.24 17:07:46
    osoba kt├│ra ma nick galeria z pewno┼Ťci─ů nie pracuje w tej plac├│wce -jestem tego pewna. Kolego albercie mo┼╝esz dok┼éadniej opisa─ç sytuacje?... jaki by┼é czas u┼╝ytkowania przez Ciebie but├│w, co Ci sie z Nimi sta┼éo ,jakie to by┼éy buty, jak je konserwowa┼ée┼Ť, i jaka by┼éa opinia sklepu
  • Kamioloo 2011.12.13 00:32:17
    Powiem tak... do 6 miesiecy jak sie po zakupie but rozwali to sie uznaje reklamacje, od 6 miesiacy do 24 naprawia badz odrzuca, jezeli zglaszasz ze but sie rozwalil 2 miesiace temu tracisz prawa reklamacji. NIE MA GWARANCJI NA BUTY KURTKE CZAPKE itd !!!! istnieje mozliwosc reklamowania towaru przez 2 lata... myslicie ze jak ma znaczek pumy to wytrwa 100 lat ?!?! ogarnijcie sie ! a co do Sizzera to maja zazwyczaj drozej niz monobrandy.
  • Rozgoryczony 2012.04.05 21:09:26
    Sklep w Kr M1 to porazka. Odda┼éem do reklamacji buty i nie otrzyma┼éem opinii rzeczoznawcy. Wiedz─ů, ┼╝e w takiej sytuacji do uzysyskania opinii rzeczoznawcy mo┼╝e ich zmusi─ç jedynie S─ůd. Opinia to prawo konsumenta ! Nawet Rzecznik konsumenta nie mo┼╝e im tego nakazac. Dlatego wystawiaj─ů jaki┼Ť papierek, podpisany przez pracownika sklepu - a ty konsumencie si─ů bujaj. Tragedia. Ludzie, omijajcie ten sklep z daleka - Sizeer Krak├│w, M1.
  • ...... 2012.05.22 23:15:46
    Witam My┼Ťl─Ö, ┼╝e temat jako┼Ťci obuwia w firmie Sizeer zosta┼é ju┼╝ dok┼éadnie om├│wiony i mo┼╝emy go zamkn─ů─ç. Jestem bardzo ciekawy co s─ůdzicie o obs┼éudze w salonach Sizeer ????? Czy kto┼Ť z Was zwr├│ci┼é kiedy┼Ť uwag─Ö na osoby, kt├│re nas obs┼éuguj─ů??? Nie wiem jak wygl─ůda sytuacja w innych miastach ale w ┼üodzi to jest po prostu jaka┼Ť totalna masakra!!!!Osobi┼Ťcie znam pana Dariusz R. z Manufaktury, kt├│ry zajmuje wydawa┼éo by si─Ö powa┼╝ne stanowisko kierownicze na sklepie a nie ma nawet uko┼äczonej szko┼éy ┼Ťredniej!!!!! Id─ůc dalej tym tropem je┼╝eli kierownik nie ma nawet szko┼éy ┼Ťredniej czyli tak naprawd─Ö ma wykszta┼écenie PODSTAWOWE to co reprezentuj─ů sob─ů sprzedawcy ???? A┼╝ strach pomy┼Ťle─ç. Wystarczy przeczyta─ç wypowied┼║ pracownika Sizeer, kr├│ry ma nick "niewa┼╝ne kto" od razy wida─ç, ┼╝e to jaki┼Ť geniusz hali napisa┼é przez "ch"ma┼éo tego r├│wnie┼╝ sk┼éada┼éem reklamacje na buty i odpowied┼║ r├│wnie┼╝ dosta┼éem z b┼é─Ödami ortograficznymi. Mam wra┼╝enie, ┼╝e w tej firmie to jaka┼Ť norma. Pewnie osoby kt├│re przeprowadzaj─ů rekrutacje jak widz─ů inteligentna i nie daj bo┼╝e wykszta┼écon─ů osob─Ö to od razu si─Ö jej pozbywaj─ů, ┼╝eby zachowywa─ç standardy firmy :) :):) Mo┼╝e i troch─Ö si─Ö czepiam ale skoro na sklepach s─ů takie osoby i centrala firmy przyjmuje je z otwartymi ramionami i obsadza na wysokich sto┼ékach to mo┼╝e i w centrali wi─Ökszo┼Ť─ç os├│b to analfabeci.
  • 2012.06.13 14:38:09
    W te niedziele oddalam do sizzera moje conversy. Liczne "dziury", przetarcia i odbarwienia sprawily, ze nie moglam sobie odpuscic reklamacji. Pan przy kasie byl bardzo mily z gory powiedzial, ze nie naprawiaja butow co najwyzej wymieniaja na nowe. Watpie w wymiane, bo pewnie zarzuca mi, ze lazilam w nich po kaluzach, sniegu i blocie, kwestia przyzwyczajenia.. Nikt Ci starych na nowe nie wymieni. Polska...
  • st 2012.07.03 22:46:10
    jaka┼Ť nowa marka ten sizeer? - przecie┼╝ oni but├│w nie produkuj─ů.
  • Pietro 2012.10.13 23:39:29
    Witam odes┼éa┼éem kilka dni temu 2 pary but├│w lacoste z ta sam─ů wad─ů p─Ökni─Öcia podeszwy na piecie co powoduje jej wypychanie! Jedne nosi┼éem rok drugi 4-5 miesi─Öcy.I teraz czekam na odpowiedz, ale po tych wypowiedziach nie spodziewam sie niczego dobrego! Natomiast polecic moge firm─Ö GOMEZ w kt├│rej tez robie zakupy 2 razy rozlecia┼éy mi si─Ö buty tommy hilfiger i 2 razy bez ┼╝adnych problem├│w wymieniono mi na nowe ! To jest profesjonalny sklep mam nadzieje ┼╝e i o tym sklepie b─Öd─Ö m├│g┼é si─Ö tak wypowiedzie─ç.Pozdrawiam.
  • dobrze zorientowany 2012.11.28 20:35:38
    po pierwsze - kto┼Ť kto nie ma poj─Öcia o temacie ( a wida─ç wi─Ökszo┼Ť─ç ) powinien siedzie─ç w domu i ogl─ůda─ç polsat a nie szczeka─ç, ┼╝e mu nie uznali reklamacji bo srata tata p* lata. po drugie - bardzo dobrze znam t─ů firm─Ö i r─Öcz─Ö swoj─ů osob─ů, ┼╝e ka┼╝demu kto w┼éa┼Ťciwie u┼╝ytkuje obuwie b─Ödzie reklamacja uznana, chyba ┼╝e rozpru┼é sobie buty albo nie wie, ┼╝e buty na si┼éownie nie s┼éu┼╝─ů do gry w kosza na betonie - wtedy ┼Ťciemnianie niczego nie da - rzeczoznawca naprawd─Ö wie jak ocenia─ç, buty potrafi─ů same si─Ö przyzna─ç. po trzecie - wszystkim frustratom radze - s┼éuchajcie tych ludzi w sklepie, jak wam radz─ů, ┼╝eby impregnowa─ç to to r├│bcie, jak wam m├│wi─ů, ┼╝e w Lacoste'ach nie chodzi si─Ö na co dzie┼ä to tego nie r├│bcie. Nie b─Ödzie tyle reklamacji. po czwarte- to ┼╝e macie akurat 500 z┼é i chcecie zaszpanowa─ç koledze, kt├│ry z wami przyszed┼é albo bladzi, kt├│ra ma wam dzi┼Ť da─ç - super! ale na nas, doradcach, to wra┼╝enia nie robi. Nauczcie si─Ö kupowa─ç, s┼éucha─ç i u┼╝ytkowa─ç to nie b─Ödzie problemu. A jak nie potraficie przedstawi─ç argument├│w - to na Ba┼éucki!
  • Lola 2013.01.06 20:10:17
    Hej wiecie mo┼╝e czy w tej sieci kupi─Ö Vansy?
  • s 2013.03.21 21:33:00
    Tak od tego roku rozszerzono ofert─Ö - mi─Ödzy innymi o mark─Ö Vans.
  • konrad555 2013.04.11 07:32:38
    LUDZIE!!! BYLEM TAM KIEROWNIKIEM NIE MA ZADNEGO RZECZOZNAWCY!!! PRZESZKOLONY LUB NIEPRZESZKOLONY PRACOWNIK ROZPATRUJE REKLAMCJE I WYBIERA JAKA MA WPISA─ć OPINIE Z LISTY W KOMPIE I MA ODRAZU UZASADNIENIE... JAK WAM ODRZUCA WNIO┼ÜCIE JESZCZE RAZ A┼╗ DO SKUTKU!!!
  • kK 2013.04.11 07:53:47
    ZASTEPCA KIEROWNIKA ZAROBKI NA POZIOMIE 1350 PLUS DODATEK FUNKCYJNY 250....BEKA...ZACZYNASZ PRACE ZA 15 I KONCZYSZ 15 PO ALE LICZA DOKLADNIE OD PELNEJ GODZINIE CZYLI 15+15+30 MINUT ZA FREE A JAK SIE ZAPYTASZ O TEN CZAS TO USLYSZYSZ "CHCESZ PRACOWAC CZY NIE?"...PRACA DOBRA JAK NIE MASZ DOSWIADCZENIA ALBO JESTES STUDENTEM ZAOCZNYM....
  • I asystent 2013.04.13 10:25:20
    @konrad555 i @kK jeste┼Ťcie ┼╝a┼éo┼Ťni - widac pracowaliscie jako asystenci (nawet nie wiecie pewnie, ┼╝e tak si─Ö nazywa to stanowisko :P) i nic wam nie sz┼éo, nikt was nie s┼éucha┼é i nie lubi┼é st─ůd teraz te gorzkie ┼╝ale. Takich po jakim┼Ť czasie po prostu wyrzucaj─ů a oni wchodz─ů na fora i fina┼é. Zreszt─ů panowie (a w┼éa┼Ťciwie dorgi panie) - po dacie nie trudno si─Ö domy┼Ťli─ç kim jeste┼Ť :P
  • observer 2013.06.27 10:06:30
    A jak tam regionalny?
  • Lukas1910 2013.08.27 16:14:57
    Je┼Ťli odrzucaj─ů wasze wnioski bezpodstawnie to zg┼éo┼Ťcie si─Ö do Rzecznika Praw Konsumenta.
  • By┼éemTam 2013.11.18 22:21:52
    Wycisn─ů Ci─Ö jak cytryn─Ö,a potem out. I nast─Öpny i tak dalej.
  • czarny 2013.11.30 17:20:34
    Witam r├│wnie┼╝ by┼éem zareklamowa─ç buty ale o dziwo reklamacja pomy┼Ťlna. Co do obs┼éugi zale┼╝ny kt├│ra zmiana ,ka┼╝dy mo┼╝e mie─ç z┼éy dzie┼ä:)
  • ┼╝aneta~ 2014.01.30 22:42:02
    obs┼éuga w Sizeer: jak ju┼╝ widz─ů, ┼╝e chcesz kupi─ç, to skacze w ok├│┼é Ciebie kilka os├│b, kto┼Ť poszed┼é po buty, to inna laska proponuje kolejny model i szybko leci, wraca tamta i m├│wi, ┼╝e to ona nam poda, i tak w k├│┼éko a┼╝ b─Ödzie ich woko┼éo z 5, potem kt├│rej si─Ö "uda" to jest g┼éo┼Ťny komentarz "nabij na mnie". Po prostu ┼╝enada i brak jakiejkolwiek kultury, zero profesjonalnego podej┼Ťcia do klienta. Chyba nie zdaj─ů sobie sprawy, ┼╝e klient te┼╝ cz┼éowiek, te┼╝ s┼éyszy i "nabij na mnie" znaczy "UDA┼üO MI SI─ś CO┼Ü WCISN─ä─ć, CHC─ś SWOJ─ä PROWIZJ─ś". Zdarzy┼éo mi si─Ö by─ç w tym sklepie wiele razy i niestety ok. 80% wizyt ko┼äczy┼éo si─Ö tak samo. Do tego wiecznie naburmuszone miny pa┼ä tam obs┼éuguj─ůcych. Teraz sama podchodz─Ö do m─Öskiej cz─Ö┼Ťci obs┼éuguj─ůcych, bo oni chocia┼╝ cz─Ö┼Ťciowo spe┼éniaj─ů standardy obs┼éugi klienta. Co do reklamacji to jest jaka┼Ť poprawa.
  • biala 2014.03.15 10:32:36
    Na ile jest gwarancja ja vansy w sizeerze ?
  • kierownik 2014.04.17 22:11:15
    @┼╝aneta w imieniu m─Öskiej cz─Ö┼Ťcie widowni b. dzi─Ökuj─Ö za uznanie, reklamacje musz─ů by─ç poprawnie rozpatrywane poniewa┼╝ wszelkie dzia┼éania w sklepie s─ů wg odg├│rnego standardu, co do zachowania kobiet - nie do ko┼äca si─Ö zgodz─Ö, poniewa┼╝ opisana przez Ciebie sytuacja zdarza si─Ö niezmiernie rzadko, zwr├│c─Ö na to uwag─Ö ;) Okres reklamacyjny na ca┼éy asortyment wynosi 24 m-ce. Co do regionalnego - wszystko w jak najlepszym porz─ůdku :)
  • pracu┼Ť 2014.04.24 16:40:47
    Regionalny si─Ö nie czepia, czyli git.
  • Monika 2014.05.05 21:18:33
    Czy buty zakupione w Sizeer nieca┼éy rok temu, mog─ů by─ç zwr├│cone lub wymienione, je┼╝eli nie by┼éy ani razu u┼╝ytkowane?
  • martynak456 2014.06.13 22:35:32
    Sizzer to najgorszy sklep w jakim byłam!Kupilam okolo 1 tydzień temu rzekomo oryginalne Conversy,ktore po 2 załozeniach sie rozkleiły,zmazal sie znaczek gwiazdka i napis ALL STAR z tylu oczywiscie pojechalam do lodzi by oddac buty a po niespelna 3 dniach pracownik firmy zadzwonil do mnie abym przyjechala po odbior obowia.Oczywiscie buty nie zostaly zareklamowaly tylko na kartce pisalo ze USZKODZENIE JEST SPOWODOWANE WINA UZYTKOWNIKA.Wszyskim odradzam kupowania w sklepie Sizeer (przynajmniej w Manufakturze)
  • zszokowany do szpiku ko┼Ťci 2014.06.18 20:23:58
    sizzer - mo┼╝liwe, ┼╝e jest najgorszym. Podobno w manufakturze w magazynie siedz─ů "pracownicy" i podrabiaj─ů Conversy - maluj─ů "znaczki" i rozklejaj─ů podeszwy. Te z ┼╝elaza i drewna (czyli niezniszczalne) podmieniaj─ů na szmaciane i materia┼éowe, czyli tzw. trampki..
  • Wczasowicz 2014.07.15 12:07:28
    Sklep Manufaktura. Obs┼éuga fatalna, ┼éask─Ö ci robi─ů ┼╝e przynios─ů buty, czeka┼éem chyba z 6 min i pani przynios┼éa jedno pude┼éeczko a wskaza┼éem trzy rodzaje do przymierzenia. Raczej nie skorzystam ponownie.
  • kierownik 2014.07.29 08:52:57
    @wczasowicz - my┼Ťl─Ö, ┼╝e ┼éask─Ö to ju┼╝ ci zrobili, kiedy musieli do ciebie podej┼Ť─ç. 6 min to jak na polskie realia bardzo d┼éugo, ale mog┼ée┼Ť w tym czasie i┼Ť─ç po hamburgera, bo wydaj─ů w max 5 min. W tym czasie pani pewnie ukrywa┼éa pozosta┼ée pude┼éka z innymi modelami, ┼╝eby specjalnie ci nie przynosi─ç. W ko┼äcu (po dacie) mamy pocz─ůtek nowej kolekcji, z magazyn├│w si─Ö wysypuje i nie ma ┼╝adnych promocji a nie ko┼äc├│wk─Ö wyprzeda┼╝y, prawda? Polecam sprawdzi─ç obs┼éug─Ö w zusie czy innej pa┼ästw├│wce, bo tutaj b─Ödzie ona ju┼╝ tylko gorsza.. :D
  • kierownik 2014.07.29 08:55:05
    PS: dla tych bez poczucia humoru - to była autoironia.
  • Wczasowicz 2014.07.31 15:53:57
    Jaka obsługa taka odpowiedź, nie polecam tego sklepu.
  • kierownik 2014.08.01 14:57:54
    a ja nie polecam wczasowicz├│w ;)
  • Wczasowicz 2014.08.04 14:01:23
    Je┼╝eli faktycznie jeste┼Ť z personelu tego sklepu to nie robisz zbyt dobrej reklamy temu miejscu. Na szcz─Ö┼Ťcie w tym centrum jak i w wielu innych jest sporo takich sklep├│w gdzie personel jest mniej wszystkowiedz─ůcy i bardziej samokrytyczny a przede wszystkim skuteczniejszy w pracy. W┼éa┼Ťnie spowodowa┼ée┼Ť ┼╝e t─ů sie─ç b─Öd─Ö omija┼é z daleka a lubi─Ö sobie cz─Östo g─Östo co┼Ť kupi─ç.
  • kierownik 2014.09.23 13:48:46
    na szcz─Ö┼Ťcie zawodowo mam wa┼╝niejsze rzeczy na g┼éowie ni┼╝ sugerowanie si─Ö opini─ů wczasowicz├│w. co do mojej skuteczno┼Ťci ch─Ötnie si─Ö ni─ů pochwal─Ö, ale w konfrontacji live. jednakowo┼╝ ubolewam nad strat─ů z grona moich wiernych kibic├│w tak maj─Ötnego a przy tym chyba rozrzutnego wczasowicza. pozdrawiam raz jeszcze - mniej skromny i niemal┼╝e zerowo-samokrytyczny kierownik.
  • Wczasowicz 2014.10.10 12:30:09
    Widzisz, akurat jestem w┼éa┼Ťcicielem du┼╝ego kompleksu wczasowego, swoje ci─Ö┼╝ko zarobione pieni─ůdze lubi─Ö wydawa─ç powa┼╝nie a nie humorystycznie,po kraju przemieszczam si─Ö cz─Östo i akurat to centrum i ten sklep zapad┼é mi w pami─Öci z powodu kompletnej niekompetencji pracownik├│w, w sumie to nie jest moja sprawa ale pisz─Ö ku przestrodze dla innych klient├│w. Pozdrawiam personel kt├│ry powa┼╝nie podchodzi do swojej pracy.
  • kierownik 2014.11.10 16:48:33
    spiesz─Ö ci─Ö m├│j drogi (nie-rozrzutny ale lubi─ůcy-sobie-wyda─ç-owoce-swojej-katorgi ju┼╝ nie w moim biedaszybie) poinformowa─ç, ┼╝e obiektywna jednostka badawcza nie dalej jak miesi─ůc temu dowiod┼éa, ┼╝e c.h. manufaktura jest jednym z lepiej obs┼éuguj─ůcych i przystosowanych dla wszelkiej ma┼Ťci klient├│w zbiornikiem sklep├│w w ca┼éej Polsce. My┼Ťl─Ö, ┼╝e Twoja przestroga nie dotrze do zbyt du┼╝ej liczby potencjalnych mniej lub bardziej klient├│w Sizeer ze wzgl─Ödu na miejsce jej zamieszczenia, dlatego te┼╝ mog─Ö sobie pozwoli─ç na t─ů lekk─ů, ale jak┼╝e dla mnie zabawn─ů konwersacj─Ö z Tob─ů. Pozdrawiam, r├│wnie┼╝ podr├│┼╝uj─ůcy i nie-daj-bo┼╝e wizytuj─ůcy w przysz┼éo┼Ťci Tw├│j "du┼╝y kompleks" kierownik.
  • Wczasowicz 2014.11.20 15:12:13
    Zapraszam serdecznie, zapewne zostaniesz obs┼éu┼╝ony w nale┼╝yty spos├│b. Nie neguj─Ö centrum tylko akurat ten sklep, poniewa┼╝ parali┼╝ personelu zapad┼é mi w pami─Öci. Pech chce ┼╝e raczej orientuj─Ö si─Ö jak powinna wygl─ůda─ç pomoc klientowi. Nie zwracam uwagi czy kto┼Ť to czyta czy nie i gdzie zamieszczam, chcia┼éem napisa─ç komentarz w┼éa┼Ťnie o tym sklepie i napisa┼éem. Zdecydowa┼ée┼Ť si─Ö na podj─Öcie konwersacji, twoja sprawa. Jedno jest pewne, zra┼╝asz nie tylko do sklepu ale r├│wnie┼╝ do sieci, ┼╝ycz─Ö powodzenia w manifestacji dobrego humoru.
  • kierownik 2014.12.20 09:01:41
    dzi─Ökuj─Ö - weso┼éych ┼Ťwi─ůt :D
  • kix 2015.01.16 11:30:17
    Faktem jest, ┼╝e sie─ç Sizeer sprzedaje szmelc, za kt├│ry nie chce bra─ç odpowiedzialno┼Ťci. Wmawia konsumentowi przy sprzeda┼╝y jedno, potem drugie przy reklamacji. Ja ju┼╝ wi─Öcej nie przyczyni─Ö si─Ö do wzrostu utargu w tej sieci.

Nick:

TreŠ:

Przegladaj

 Kolekcje  Marki

Losowo

Bergson
Bergson